Blog

Το digital marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη και την εξέλιξη μιας επιχείρησης και είναι ένας τρόπος για να επεκτείνετε την απήχησή σας και να διευρύνετε την πελατειακή σας βάση. Ωστόσο, το digital marketing είναι ακόμη ένα νέο εργαλείο και ως συνέπεια πολλές επιχειρήσεις απογοητεύονται από τις καμπάνιες τους καθώς δεν βλέπουν τα αποτελέσματα που περίμεναν να έχουν. Παρακάτω αναλύουμε τις τακτικές που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε τις εκστρατείες digital marketing πιο παραγωγικές.
- Εστιάζετε στα λάθος Metrics
Αρχικά, προσδιορίστε και ιεραρχήστε τις μετρήσεις που έχουν σημασία για τη digital καμπάνια σας. Είναι πιθανό η εκστρατεία σας να εξελίσσεται, αλλά εάν δεν παρακολουθείτε τις σωστές μετρήσεις, δεν μπορείτε να επιτύχετε την αύξηση των μετατροπών που επιθυμείτε.
Για παράδειγμα, εάν ο στόχος μιας εκστρατείας με newsletter είναι η δημιουργία νέων πελατών μέσω του email marketing, εξετάστε όλες τις μετρήσεις που αντιστοιχούν σε αυτή την εκστρατεία. Θα δείτε πόσο συχνά οι άνθρωποι έκαναν click στο Newsletter και πόσες πωλήσεις προέκυψαν από αυτή την ενέργεια. Θα πρέπει επίσης να παρακολουθείτε τις ακόλουθες δύο μετρήσεις: Open Rate (ποσοστό ανοίγματος ή όχι των emails) και Click Trough Rate (CTR) των σελίδων προορισμού. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να δείτε πώς αποδίδει η καμπάνια σας στο σύνολό της και πόσο αποτελεσματική είναι στην προσέγγιση των πελατών.
Αν θέλετε να αξιοποιήσετε επιτυχώς το digital marketing, θα πρέπει να δώσετε προσοχή και σε άλλα δεδομένα, όπως η εμπειρία του χρήστη, οι τηλεφωνικές κλήσεις που έχουν προκύψει, τον αριθμό των click στους συνδέσμους που έχετε προσθέσει στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας κ.α. Αυτό θα σας επιτρέψει να καταλάβετε τι είναι πραγματικά αποτελεσματικό για την επιχείρησή σας, θα προσδιορίσετε πού πρέπει να επενδύσετε περισσότερο στην καμπάνια σας και πώς να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητά της σε μετρήσεις που έχουν πραγματικά σημασία για εσάς.
- Αγορά-Στόχος & Conversions
Αν αυξηθεί η επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά δεν έχετε μετατροπές (εγγραφή, αγορά κτλ), τότε θα πρέπει να εξετάσετε την καμπάνια σας από αρκετές πλευρές. Εντοπίστε ποια είναι η συγκεκριμένη αγορά-στόχος σας και στη συνέχεια καθορίστε τον τρόπο με τον οποίο θα προσεγγίσετε τεχνικά αυτή την αγορά. Μάθετε ποιοι είναι οι αγοραστές σας και τι ενδιαφέροντα έχουν. Αυτό θα σας δώσει την ευκαιρία να τους στοχεύσετε καλύτερα και με μεγαλύτερη επιτυχία.
Έπειτα, προσαρμόστε το περιεχόμενο των διαφημίσεων και του ιστότοπού σας προσεγγίζοντάς το από τη νέα σκοπιά των αγοραστών σας. Βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας είναι κοινό σε όλα τα κανάλια που μπορεί να χρησιμοποιεί ο πελάτης σας για να επικοινωνήσει μαζί σας και κάντε ξεκάθαρο το Unique Selling Point σας, καθώς και γιατί πρέπει να προτιμήσει εσάς έναντι των ανταγωνιστών.
Διαβάστε τον επόμενο μήνα 3 ακόμα λόγους για τους οποίους δεν έχει αποδώσει έως τώρα για εσάς η καμπάνια digital marketing που εφαρμόζετε. Εντοπίστε τυχόν παραλείψεις ή κενά στην εκστρατεία σας και μετατρέψτε τη digital marketing στρατηγική σας σε ένα ισχυρό εργαλείο που θα ενισχύσει την απόδοση της επιχείρησής σας.
*Το παρόν άρθρο γράφτηκε από το Δημήτρη Κονταράκη, Internet Marketing Consultant και ιδιοκτήτη της eSteps, και δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό startup.gr στις 15/10/2021

Ο John Mueller της Google έδωσε πολύ ενθαρρυντικές πληροφορίες σχετικά με την κατάταξη των eshop τα οποία χρησιμοποιούν τις περιγραφές προϊόντων που τους δίνουν οι προμηθευτές τους.
Σε ένα SEO Office Hours hangout απάντησε για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η Google τις περιγραφές προϊόντων οι οποίες είναι διπλότυπες των περιγραφών που προέρχονται από τους κατασκευαστές. Ο Mueller επιβεβαίωσε ότι δεν υφίσταται πρόβλημα και περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο επιλέγει η μηχανή αναζήτησης ποια σελίδα θα εμφανίσει στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Πώς θα αποφύγουμε ζητήματα που αφορούν διπλότυπο περιεχόμενο στο eshop μας;
Η ερώτηση ήρθε από το κοινό, από άτομο που εξέφρασε ανησυχία σχετικά με κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου το οποίο αξιοποιούσε τις περιγραφές των προϊόντων, όπως τις παρείχε ο κατασκευαστής. Ήθελε να γνωρίζει εάν υπάρχει τρόπος να αποφευχθούν οι συνέπειες κακής κατάταξης λόγω της συγκεκριμένης τακτικής που ακολουθούσε το eshop, σχετικά με τις περιγραφές. Το συγκεκριμένο άτομο μάλιστα, ρώτησε εάν η σύνδεση με την αρχική πηγή των περιγραφών θα μπορούσε να είναι ένας τρόπος αποφυγής ζητημάτων διπλότυπου περιεχομένου.
Ο Mueller εξήγησε ότι:
Αρχικά, δεν υφίστανται κυρώσεις εάν υπάρχει διπλότυπο περιεχόμενο. Η μόνη περίπτωση να υπάρξει κάποιο «πρόστιμο», κάποια αλγοριθμική ή manual αντίδραση, είναι όταν ένα website διαθέτει αποκλειστικά και καθολικά αντιγραμμένο περιεχόμενο και παίρνει όλο το υλικό του από άλλα site.
Επομένως, εάν κάποιο από τα site ηλεκτρονικού εμπορίου έχει την ίδια περιγραφή που έχετε στο δικό σας, ενώ το υπόλοιπο περιεχόμενο είναι διαφορετικό, τότε δεν τίθεται κάποιο ζήτημα. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας υποβίβασης ή πτώσης στην κατάταξη.
Επομένως, δια στόματος Google, δε χρειάζεται ανησυχία εάν διαθέτετε ορισμένες διπλότυπες περιγραφές στα προϊόντα σας, από τις περιγραφές των κατασκευαστών. Προτείνεται σε γενικές γραμμές να δημιουργείτε διαφορετικές περιγραφές, ωστόσο είναι κατανοητό ότι αυτό δεν είναι πάντα εύκολο. Εφ’ όσον μάλιστα το υπόλοιπο περιεχόμενο του site σας είναι πρωτότυπο και όχι αντιγραφή από άλλους ιστοτόπους, τότε δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε για κάποιο «πρόστιμο» από τη Google.

Η επαλήθευση από το Facebook προσδίδει αξιοπιστία στη σελίδα σας και φαίνεται πιο έμπιστη. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πώς μπορείτε να ολοκληρώσετε αυτή τη διαδικασία για τη σελίδα ή το προφίλ σας στο Facebook.
Έχετε σελίδα στο Facebook και προσπαθείτε να αναπτύξετε την επιχείρηση, την εταιρεία σας ή το προσωπικό σας brand; Εάν η απάντηση είναι ναι, τότε θα πρέπει να σκεφτείτε να επαληθεύσετε τη σελίδα σας στο Facebook -ή στην περίπτωση που είστε influencer ή διάσημο πρόσωπο, τον προσωπικό σας λογαριασμό- για αρκετούς λόγους.
Αρχικά, το να έχετε επαληθευμένη παρουσία σε μια τεράστια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, προσαυξάνει την αξιοπιστία της παρουσίας σας και προσφέρει στους καταναλωτές σας ένα αίσθημα εμπιστοσύνης. Το μπλε σημάδι επαλήθευσης δίπλα στο λογαριασμό σας επιβεβαιώνει στους πιθανούς πελάτες σας ότι η σελίδα σας είναι η επίσημη και φυσικά, το να έχετε αποκτήσει το συγκεκριμένο μπλε σημάδι σημαίνει ότι το Facebook σας έχει αξιολογήσει θετικά, για να σας το χορηγήσει.
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι το χαρακτηριστικό μπλε σήμα του Facebook είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την ασφάλεια του λογαριασμού σας, απέναντι σε εκείνους που προσπαθούν να σας «υποδυθούν» μέσα από τη δημιουργία ψεύτικων λογαριασμών. Το κέντρο βοήθειας του Facebook αναφέρει το εξής:
Το σημάδι επαλήθευσης σημαίνει ότι το Facebook έχει επιβεβαιώσει ότι η σελίδα ή το προφίλ είναι η αυθεντική παρουσία της δημόσιας φιγούρας ή της εταιρείας που αντιπροσωπεύει.
Το μπλε σημάδι επαλήθευσης λειτουργεί ως άμεση, ορατή απόδειξη ότι οι καταναλωτές μπορούν να σας εμπιστευθούν και να προχωρήσουν σε ολοκλήρωση αγορών, με αποτέλεσμα να σημειωθεί αύξηση πωλήσεων στην επιχείρησή σας. Αξίζει να αναφερθεί ότι το Facebook μπορεί να εκχωρήσει γκρι αναγνωριστικό σημάδι για σελίδες η προφίλ. Το γκρι σημάδι πιστοποίησης αφορά επίσης αυθεντικές σελίδες, οι οποίες όμως δεν είναι δημόσιου ενδιαφέροντος.
Άρα, πώς θα καταφέρετε να κάνετε verified τη σελίδα σας στο Facebook; Παρακάτω σας έχουμε τον αναλυτικό οδηγό.
Ξεκινήστε συμπληρώνοντας την online φόρμα του Facebook
Πρώτο βήμα είναι να επισκεφθείτε τη σελίδα αίτησης επαλήθευσης λογαριασμού του Facebook και να συμπληρώσετε την online φόρμα, ως μέρος της διαδικασίας. Η φόρμα είναι η εξής:
Κατόπιν ολοκλήρωσης της φόρμας, θα πρέπει να την καταθέσετε και να περιμένετε απάντηση από την ομάδα του Facebook. Θα σας ζητηθεί να κάνετε δύο πράγματα:
- Επιβεβαιώστε την ταυτότητά σας, ανεβάζοντας ένα επίσημο έγγραφο δικό σας ή της επιχείρησής σας.
- Έπειτα από τη συγκεκριμένη επιβεβαίωση θα πρέπει να απαντήσετε σε μερικές ερωτήσεις που αποδεικνύουν ότι ο λογαριασμός που προσπαθείτε να επαληθεύσετε είναι δημόσιου ενδιαφέροντος. Το Facebook θα εξετάσει ένα σύνολο παραγόντων με σκοπό να αποφασίσει εάν ο επαγγελματικός ή προσωπικός σας λογαριασμός είναι στα πλαίσια του δημόσιου ενδιαφέροντος και εάν πληροί τα κριτήρια πιστοποίησης που έχουν οριστεί από το Facebook.
Το Facebook είναι πολύ λεπτομερές με τις απαιτήσεις στις οποίες πρέπει να ανταποκρίνεστε για την έγκριση της αίτησής σας. Πρέπει να υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν ότι είστε αυτοί που ισχυρίζεστε και ότι η επιχείρησή σας είναι νόμιμη.
Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές για να συμπληρώσετε με επιτυχία τη φόρμα πιστοποίησης, ώστε να έχετε τις μεγαλύτερες πιθανότητες να εγκριθεί η επαλήθευση του λογαριασμού σας.
- Δηλώστε εάν θέλετε να επαληθεύσετε μια σελίδα ή ένα προφίλ Facebook
Προσπαθείτε να επαληθεύσετε ένα λογαριασμό για την επιχείρησή σας ή για μια μεγάλη εταιρεία; Εάν ναι, θα πρέπει να επιλέξετε τη Σελίδα. Εάν προσπαθείτε να ολοκληρώσετε τη συγκεκριμένη διαδικασία για ένα προσωπικό προφίλ για λογαριασμό influencer, celebrity ή περσόνας των media, τότε επιλέξτε το Προφίλ.
- Επαληθεύστε την ταυτότητά σας
Θα χρειαστεί να παρέχετε κάποιο επίσημο έγγραφο πιστοποίησης της ταυτότητάς σας για εσάς ή για την επιχείρηση, ώστε να αποδείξετε ότι η σελίδα ή το προφίλ είναι συνδεδεμένα με το δημόσιο πρόσωπο, την επιχείρηση ή την εταιρεία που αντιπροσωπεύει.
Η σελίδα σας πρέπει να έχει τα ακόλουθα:
- Φωτογραφία εξωφύλλου
- Φωτογραφία προφίλ
- Όνομα σύμφωνα με τις οδηγίες του Facebook
Θα χρειαστεί επίσης να παρέχετε ένα κρατικό έγγραφο ταυτοποίησης, όπως δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο (μόνο για προφίλ). Βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε με προσοχή τις απαιτήσεις πιστοποίησης πριν καταθέσετε τη φόρμα, ώστε να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις ή απόρριψη του αιτήματός σας.
Για σελίδες που δεν εκπροσωπούν φυσικό πρόσωπο, θα πρέπει να παρέχετε αποδείξεις πρωτότυπων αρχείων, όπως καταστατικό εταιρείας, ή φορολογικά έγγραφα.
- Επιβεβαιώστε τη σπουδαιότητα της εταιρείας ή της επιχείρησής σας
Σε ποια κατηγορία τοποθετείτε εσάς ή την εταιρεία σας;
Το να τοποθετηθείτε σε σωστή κατηγορία έχει μεγάλη σημασία, καθώς επιτρέπει στο Facebook να καταλήξει εάν διαθέτετε αρκετή επιρροή στη συγκεκριμένη βιομηχανία για να σας διαθέσει σήμα επαλήθευσης στη σελίδα ή το προφίλ σας.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει σωστά την κατηγορία και τη χώρα ή την περιοχή στην οποία η επιχείρηση ή η εταιρεία σας δραστηριοποιείται. Επίσης, θα έχετε την ευκαιρία να περιγράψετε το κοινό ή τους καταναλωτές σας, βάσει του εάν προσπαθείτε να επαληθεύσετε μια σελίδα ή ένα προφίλ.
Συμπεριλαμβάνοντας τα συγκεκριμένα προσωπικά στοιχεία, θα βοηθήσετε το Facebook να εντοπίσει τους λόγους για τους οποίους αξίζει πραγματικά να προχωρήσει σε verification του λογαριασμού σας.
- Προσθέστε σχετικά άρθρα, λογαριασμούς social media και άλλα links
Προσθέτοντας σχετικά links προς άλλα site σας ή λογαριασμούς social media θα δώσετε επιπλέον λόγους στο Facebook που αιτιολογούν την επίσημη επαλήθευση του λογαριασμού σας.
Εάν διαθέτετε σημαντικό αριθμό ακολούθων και έντονη κινητικότητα στους υπόλοιπους λογαριασμούς σας, αυξάνονται οι πιθανότητες να εγκριθεί το αίτημά σας για επαλήθευση.
- Ολοκληρώστε την αίτηση
Ολοκληρώστε την αίτησή σας και αποστείλτε την. Πλέον, το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι να αναμένετε για την απάντηση του Facebook. Όταν η ομάδα του Facebook αρχίσει να εξετάζει το αίτημά σας, θα λάβετε τη σχετική ειδοποίηση.
Καλό θα είναι να έχετε υπόψιν ότι η επαλήθευση για μεγάλες, διεθνείς επιχειρήσεις και εταιρείες μπορεί να χρειαστεί αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς η ομάδα του Facebook θα πρέπει να πραγματοποιήσει ελέγχους σε βάθος, ώστε να εξετάσει χειροκίνητα τα έγγραφα πιστοποίησης που θα επιβεβαιώσουν την αυθεντικότητα του αιτήματός σας.
Τι θα συμβεί εάν το Facebook απορρίψει την αίτησή μου;
Εάν πληροίτε τα ελάχιστα επιθυμητά κριτήρια πιστοποίησης, δεν είναι βέβαιο εάν θα λάβετε την επαλήθευσης του λογαριασμού.
Το Facebook μπορεί να απορρίψει την αίτησή σας, δυστυχώς, αρκετές φορές χωρίς να διευκρινίζει την αιτία. Εάν σας συμβεί κάτι τέτοιο, θα έχετε δικαίωμα να επαναιτηθείτε για την επαλήθευση, αφότου περάσουν 30 ημέρες.
Κατά την περίοδο αναμονής των 30 ημερών, καλό θα ήταν να προσπαθήσετε να βελτιώσετε τα στοιχεία της αίτησής σας, για να βεβαιωθείτε ότι με την επόμενη ευκαιρία, θα καταφέρετε να επαληθεύσετε το λογαριασμό σας.
Στην περίπτωση που το Facebook απορρίψει την αίτησή σας:
- Μπορείτε να απευθυνθείτε στην ομάδα υποστήριξης του Facebook για να συγκεντρώσετε όσες πληροφορίες μπορείτε, σχετικά με τους λόγους για τους οποίους απορρίφθηκε το αίτημά σας. Εάν μπορέσετε να καταλήξετε σε ένα γενικό συμπέρασμα σχετικά με τους λόγους απόρριψής σας, θα ξέρετε τι θα χρειαστεί να κάνετε ώστε να λάβετε το μπλε σημάδι επαλήθευσης την επόμενη φορά που θα κάνετε αίτηση.
- Προσπαθήστε να δημιουργήσετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, κάντε βελτιώσεις στις διαφημίσεις του Facebook και διατηρήστε τις τακτικές δημοσιεύσεις.
- Γράψτε ένα ποιοτικό βιογραφικό και βεβαιωθείτε ότι το προσωπικό ή εταιρικό σας site είναι βελτιστοποιημένο για αναζητήσεις. Όταν κάποιος εκπρόσωπος του Facebook αναζητάει πληροφορίες σχετικά με το σύνολο το οποίο προσπαθείτε να επικυρώσετε, τι θα αντικρίσει;
- Εάν διαθέτετε άλλους λογαριασμούς όπως Instagram, Twitter και TikTok, προσπαθήστε να αυξήσετε την παρουσία σας και εκεί. Αυτή η τακτική θα σας φανεί χρήσιμη εάν προσπαθήσετε να επαληθεύσετε τους λογαριασμούς σας και στις συγκεκριμένες πλατφόρμες.
Στην eSteps μπορούμε να αναλάβουμε τη διαχείριση όλων των λογαριασμών social media της επιχείρησής σας, δημιουργώντας μια σωστή στρατηγική με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand σας, δίνοντας παράλληλα την απαραίτητη ώθηση στις πωλήσεις σας.

Η αλήθεια είναι ότι τα μεγάλα brands κυριαρχούν στη Google, όμως αυτό δε σημαίνει ότι οι μικρότερες εταιρείες δεν είναι σε θέση να τα ανταγωνιστούν. Στο παρόν άρθρο, θα δούμε πως οι μικρές εταιρείες θα αποκτήσουν τη δική τους θέση στην 1η σελίδα των αποτελεσμάτων της Google.
Η παρουσία πολλών backlinks αποτελεί έναν πολύ σημαντικό παράγοντα κατάταξης, καθώς υπονοείται ότι η συγκεκριμένη σελίδα/εταιρεία διαθέτει μεγάλη επιρροή. Αυτό όμως τελικά σημαίνει ότι οι κορυφαίες θέσεις των αποτελεσμάτων θα κυριαρχούνται αποκλειστικά από τα μεγάλα brands, που θα αντέχουν το κόστος επένδυσης σε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και στρατηγικές για backlinks; Με ποιο τρόπο θα μπορέσουν να αντικρούσουν αυτή τη στρατηγική οι μικρές εταιρείες;
Για τους καταναλωτές, το μονοπώλιο των σελίδων των αποτελεσμάτων από ισχυρές μάρκες, σίγουρα δεν αποτελεί θετικό γεγονός. Επίσης, σίγουρα δεν αποτελεί θετικό γεγονός ότι οι εταιρείες μικρότερης δυναμικής με εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών, σπουδαίο περιεχόμενο και υψηλό επίπεδο αξιών, περιθωριοποιούνται επειδή δεν είναι σε θέση να ασκήσουν πίεση με τα backlinks.
Το ερώτημα, λοιπόν, είναι το εξής: θα υπάρξει η στιγμή όπου η Google θα ξεπεράσει τη λογική των backlinks ως ισχυρό παράγοντα κατάταξης και θα επικεντρωθεί στην πραγματική αξία που προσφέρεται από τις μικρότερες εταιρείες;
Τα μεγάλα brands και η Google
Για αρκετά χρόνια οι επαγγελματίες του SEO εκφράζουν τα παράπονά τους ότι οι μεγάλες εταιρείες δέχονται ευνοϊκή μεταχείριση από την Google στα οργανικά αποτελέσματα των αναζητήσεων. Η πραγματικότητα είναι ότι οι εταιρείες αντιμετωπίζονται ευνοϊκά, αλλά όχι επειδή η μηχανή αναζήτησης είναι θετικά προσκείμενη απέναντί τους.
Οι συγκεκριμένες εταιρείες έχουν θετική αντιμετώπιση από τη μηχανή αναζήτησης, καθώς έχουν καθιερωθεί ως «όνομα» στον τομέα τους και είναι πολύ πιο πιθανό να προσελκύσουν μεγάλο αριθμό από ποιοτικά link τα οποία θα οδηγούν στα site τους.
Οι εδραιωμένες μεγάλες εταιρείες είναι…εδραιωμένες!
Στην ουσία ισχύει το προφανές, ότι οι μεγάλες εταιρείες αποκτούν περισσότερα link επειδή είναι μεγάλες εταιρείες. Γιατί συμβαίνει όμως αυτό;
Για να καταφέρει μία εταιρεία να γίνει μεγάλη, δεν συμβαίνει τυχαία. Ο λόγος είναι ότι συνήθως οι συγκεκριμένες εταιρείες επενδύουν για πολλά χρόνια μεγάλα χρηματικά ποσά, ώστε να μπορέσουν να εδραιωθούν στο μυαλό του καταναλωτή ως το «κυρίαρχο» προϊόν το οποίο θα αναζητήσει αυτόματα, όταν του παρουσιαστεί η συγκεκριμένη ανάγκη.
Αν κάποιος καταναλωτής θέλει να αγοράσει ένα καινούριο ζευγάρι αθλητικά παπούτσια, τότε σίγουρα η Nike, θα του έρθει σχεδόν αμέσως στο μυαλό, δεδομένου ότι είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παπουτσιών παγκοσμίως. Αυτή η οικειότητα στην πράξη μεταφράζεται σε links, δεδομένου ότι οι webmasters είναι και αυτοί καταναλωτές.
Το κοινό περιμένει να βρει αυτό που ψάχνει
Εάν εσείς, για παράδειγμα, αναζητάτε να αγοράσετε παπούτσια για τρέξιμο, θα περιμένετε σίγουρα να βρείτε τη Nike στα αποτελέσματα. Στην πραγματικότητα, εάν δεν εμφανιζόταν η Nike στα αποτελέσματα της Google για τη συγκεκριμένη αναζήτηση, πιθανόν να θεωρούσατε ότι τα αποτελέσματα που εμφανίζονται δεν είναι σωστά.
Ο αλγόριθμος προτιμά τις εταιρείες που έχουν πολλά backlinks και όπως αναφέραμε παραπάνω, οι μεγάλες εταιρείες διαθέτουν πολλά link, επειδή έχουν προσπαθήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα να «χτίσουν» αυτή την αναγνωρισιμότητα από το κοινό. Όμως τα backlinks δεν αποτελούν το μοναδικό παράγοντα βελτίωσης της κατάταξης μιας εταιρείας.
Πώς ανταγωνίζονται οι μικρές εταιρείες;
Είναι σαφές ότι οι μεγάλες εταιρείες τα πάνε καλά στα αποτελέσματα της Google. Λανθασμένα ωστόσο, πολλές μικρές εταιρείες έχουν φτάσει στο συμπέρασμα ότι απλά δεν μπορούν τις να ανταγωνιστούν στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Στην πραγματικότητα, τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης είναι ένα εξαιρετικό μέρος για τις μικρότερες, πιο ευέλικτες εταιρείες να γίνουν ο Δαυίδ απέναντι στις μεγάλες εταιρείες-Γολιάθ. Το μόνο που χρειάζεται είναι γνώση και δημιουργικότητα.
Αρχικά αναλογιστείτε ότι υπάρχουν 10 θέσεις στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Μια μικρή επιχείρηση ίσως να μην καταφέρει να διατηρήσει την 1η θέση των οργανικών αποτελεσμάτων, όμως με το σωστό σχεδιασμό και τις κατάλληλες κινήσεις, θα μπορέσει εύκολα να βρεθεί στην πρώτη σελίδα.
Οι μικρές εταιρείες που φροντίζουν το SEO της ιστοσελίδας τους και δημιουργούν περιεχόμενο με το οποίο άλλοι επιθυμούν να δημιουργήσουν links, μπορούν να έχουν εξαιρετική κατάταξη για κάθε φράση-keyword, ιδιαίτερα εάν δοθεί ο απαιτούμενος χρόνος. Μπορεί να μην φτάσουν στην πρώτη θέση της κατάταξης, αλλά το να μη βρίσκονται στην κορυφή δεν αποτελεί πρόβλημα.
Μάλιστα, πολλές φορές οι καταναλωτές που αναζητούν μία κατηγορία ή ένα προϊόν για το οποίο κυριαρχεί μια συγκεκριμένη εταιρεία, μπορεί στην πραγματικότητα να αναζητούν μια εναλλακτική επιλογή. Στο παράδειγμα με τα παπούτσια, μπορεί κάποιος καταναλωτής να μην ενδιαφέρεται για προϊόντα της Nike, αλλά να αναζητά προτάσεις από μικρότερα καταστήματα.
Τα πιο δημοφιλή keywords δεν είναι πάντα τα κατάλληλα
Οι μικρές εταιρείες συχνά τα πάνε πολύ καλά όταν στοχεύουν σε περιφερειακά keywords. Τα περιφερειακά keywords είναι φράσεις οι οποίες μπορεί να μην έχουν την υψηλότερη συχνότητα αναζήτησης, αλλά έχουν εξαιρετική πιθανότητα ολοκλήρωσης της αγοράς. Κάποιος χρήστης μπορεί να μην αναζητήσει «αθλητικά παπούτσια», αλλά να ψάχνει «κόκκινα αθλητικά παπούτσια» ή «οικονομικά αθλητικά παπούτσια». Οι μεγάλες εταιρείες συχνά δεν εμφανίζονται εξίσου καλά στα περιφερειακά keywords, δίνοντας στις μικρότερες εταιρείες μεγάλες πιθανότητες εμφάνισης.
Επιπλέον, οι μικρές εταιρείες έχουν μεγάλες πιθανότητες εμφάνισης στα “tail keywords”. Τα tail keywords επίσης δε διαθέτουν μεγάλη ένταση αναζητήσεων, αλλά αποτελούν αναζητήσεις με πρόθεση αγοράς, δεδομένου ότι ο χρήστης αναζητά κάτι συγκεκριμένο. Για παράδειγμα τα tail keywords, όπως το «κόκκινα αθλητικά παπούτσια ποδοσφαίρου» ή «αθλητικά παπούτσια για βόλτα», αποτελούν αναζήτηση για την οποία ο καταναλωτής φαίνεται ότι ψάχνει να αγοράσει κάτι συγκεκριμένο.
Για να συνοψίσουμε, θεωρούμε παραπλανητικό ότι οι μεγάλες εταιρείες κυριαρχούν στο πεδίο των πιο ανταγωνιστικών αναζητήσεων; Απ’ ότι φαίνεται, όχι. Για την ακρίβεια, εάν δεν ίσχυε αυτό, μάλλον κάτι δεν θα πήγαινε καλά με τον αλγόριθμο των αναζητήσεων. Όμως παρ’ ότι οι μεγάλες εταιρείες βρίσκονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων, δε σημαίνει ότι οι μικρότερες δεν μπορούν να τις συναγωνιστούν. Εν αντιθέσει, με σωστό πλάνο και στρατηγική, οι μικρές εταιρείες μπορούν να έχουν εξαιρετική επιτυχία στο κομμάτι του SEO και κατά συνέπεια στις πωλήσεις τους.

Όσο περισσότερη εξέλιξη και ανάπτυξη σημειώνει η εταιρεία σας και περισσότερος κόσμος αναγνωρίζει το εμπορικό σήμα σας, τόσο περισσότερο θα θέλετε και εσείς να τη βοηθάτε να αναπτυχθεί και να εξελίσσεται, αλλά και να τη διαφημίζετε. Σίγουρα θα έχετε ακούσει τη σπουδαία απόδοση που μπορεί να έχουν καμπάνιες Google Ads και ίσως αναζητάτε τον τρόπο να τις αξιοποιήσετε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Πρώτο βήμα, είναι να βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία σας θα μπορέσει να υποστηρίξει μια Pay Per Click καμπάνια, καθώς η συγκεκριμένη μέθοδος πληρωμής των Google Ads μπορεί να φανεί εξαιρετικά κοστοβόρα. Πρέπει, λοιπόν, να είστε προετοιμασμένοι, ώστε αυτή η καμπάνια να μην καταλήξει σε άσκοπη σπατάλη χρημάτων, χωρίς να σας επιστραφεί το αποτέλεσμα που επιθυμείτε. Καλό θα ήταν να μην προχωρήσετε σε καμπάνιες Google Ads μόνο επειδή αποτελούν πρακτική που ακολουθούν άλλες εταιρείες και μαθαίνετε πόσο κερδοφόρες είναι. Εμείς σας έχουμε ετοιμάσει μια λίστα, ώστε να είστε απόλυτα προετοιμασμένοι και να αποκτήσετε το μέγιστο δυνατό κέρδος από μία καμπάνια Google Ads.
Ζήτηση πελατών
Αρχικά, εντοπίστε τι αναζητούν οι πελάτες σας. Εάν το αντικείμενό σας δεν βρίσκεται στις αναζητήσεις των χρηστών της Google, τότε μία καμπάνια Google Ads δεν είναι πολύ πιθανό να φανεί αποδοτική για εσάς. Πριν ξεκινήσετε, λοιπόν, να επενδύετε σε μία τέτοια καμπάνια, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει όγκος αναζήτησης από τους χρήστες για το αντικείμενο της επιχείρησής σας.
Για να κάνετε αυτή την αναζήτηση, υπάρχει το εργαλείο «Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών (Κeyword tool) των Google Ads, το οποίο σας εμφανίζει ποσοστά επισκεψιμότητας για την κάθε λέξη. Επίσης, μπορείτε να δείτε πόσο ανταγωνιστική είναι μια λέξη, ποιο είναι το ποσοστό των τοπικών μηνιαίων αναζητήσεων, σχετικές εναλλακτικές φράσεις, καθώς και το κόστος ανά κλικ για τη λέξη.
Όταν εξετάζετε την επιλογή των λέξεων σας, αναρωτηθείτε εάν οι λέξεις-κλειδιά αναζητούνται πράγματι στη Google και εάν οι λέξεις-κλειδιά που θέλετε να εντάξετε χρησιμοποιούνται πράγματι από το πελατολόγιό σας. Έτσι, θα καταφέρετε να προσδιορίσετε την πρόθεση των χρηστών, αλλά και θα αναλογιστείτε εάν μπορείτε να στηρίξετε οικονομικά το CPC (Cost Per Click) της λέξης.
Προϋπολογισμός
Αφότου ολοκληρώσετε την έρευνά σας και ορίσετε τα keywords που σας ταιριάζουν, πρέπει να υπολογίσετε το μέγιστο κόστος ανά κλικ (CPC) που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε. Όταν επιλέγετε ανταγωνιστικές λέξεις, θα χρειαστεί να επενδύσετε περισσότερα χρήματα. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να μην εστιάζετε μόνο στα ανταγωνιστικά keywords. Δείξτε μεγαλύτερη προτίμηση σε αυτά για τα οποία μπορείτε να προσφέρετε τα χρήματα που τους αντιστοιχούν και είναι πιο πιθανό να είναι αποδοτικά για εσάς. Για να εντοπίσετε ποιο είναι το μέγιστο CPC σας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πολλαπλασιάσετε τους αριθμούς του ποσοστού μετατροπής της ιστοσελίδας σας, του περιθωρίου κέρδους και του κέρδους ανά πελάτη, ή να ακολουθήσετε τον παρακάτω τύπο:
Μέγιστο CPC = (κέρδος ανά πελάτη) * (1 – περιθώριο κέρδους) * (ποσοστό μετατροπής ιστοσελίδας)
Κατανόηση του ανταγωνισμού
Στις αναζητήσεις των κατάλληλων λέξεων θα πρέπει να εντοπίσετε εκείνες που έχουν τις περισσότερες αναζητήσεις, αλλά να έχετε γνώσεις και για τα keywords που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστικές επιχειρήσεις. Θα βρείτε διαθέσιμα διάφορα εργαλεία που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να «κατασκοπεύσετε» τους ανταγωνιστές σας, όπως το KeywordSpy, με το οποίο μπορείτε να συλλέξετε πληροφορίες για προηγούμενες δραστηριότητες των ανταγωνιστών σας, όπως τις λέξεις που χρησιμοποίησαν και το χρονικό διάστημα κάθε μίας. Εάν, για παράδειγμα, κάποιος ανταγωνιστής σας αξιοποιούσε για μεγάλο χρονικό διάστημα ένα συγκεκριμένο keyword, πιθανώς σημαίνει ότι ήταν επιτυχές, άρα και εσείς μπορείτε να κινηθείτε με παρόμοιους όρους.
Προσφορές και καινοτομία
Στο διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε εκατομμύρια ιστοσελίδες που προωθούν κάθε είδους εμπορικό σήμα, προϊόντα και υπηρεσίες. Καμπάνιες digital marketing κάθε είδους, συμπεριλαμβανομένων των Google Ads, δεν θα σας είναι ιδιαίτερα χρήσιμες εάν το εμπορικό σας σήμα δε διαφέρει από τον ανταγωνισμό.
Βρείτε -βάσει των δυνατοτήτων της επιχείρησής σας- το σημείο που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε, με άλλα λόγια, το Unique Selling Point (USP) σας. Εστιάστε στις ανάγκες των πελατών σας, τραβήξτε τους την προσοχή και θα δείτε την επισκεψιμότητα στη σελίδα σας να αυξάνεται, το οποίο θα φέρει ως αποτέλεσμα βέβαια, την αύξηση των πωλήσεών σας. Ένα ισχυρό USP θα κάνει τους δυνητικούς σας πελάτες να μην μπορούν να αντισταθούν στην προσφορά σας και θα μπορείτε να τους κεντρίζετε το ενδιαφέρον σε μερικά μόλις δευτερόλεπτα. Προσφέρετε, λοιπόν, αξία στους πιθανούς αγοραστές σας, κάντε τους να πιστέψουν σε αυτό που τους παρέχετε, χωρίς την υπόνοια κινδύνου, και ορίστε ένα σαφές call to action.
Εντυπωσιακές διαφημίσεις
Τα Google Ads ακολουθούν τη μέθοδο χρέωσης κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στις διαφημίσεις σας. Έτσι, εσείς πρέπει να δημιουργήσετε διαφημίσεις, οι οποίες όχι μόνο θα αυξήσουν την επισκεψιμότητα της σελίδας σας, αλλά διαφημίσεις οι οποίες είναι ικανές να μετατρέψουν αυτά τα κλικ σε πωλήσεις. Επομένως, εστιάστε στη δημιουργία διαφημίσεων, οι οποίες στοχεύον σε ένα συγκεκριμένο κοινό.
Με τα Google ads στοχεύουμε στην αύξηση των πωλήσεων, μέσω της μεγαλύτερης προβολής και την αύξηση των κλικ. Κρατήστε κατά νου ότι οι διαθέσιμες λέξεις είναι περιορισμένες, άρα το κείμενο των διαφημίσεων θα πρέπει να είναι μικρό, σαφές και να περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, με τρόπο που θα κινήσει το ενδιαφέρον. Τυπικά στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνονται σε αυτές τις διαφημίσεις, είναι ο τίτλος, μια περιγραφή δύο γραμμών και μια διεύθυνση URL.
Σελίδες προορισμού
Ένα σύνηθες λάθος όσων δεν είναι εξοικειωμένοι με το Digital marketing, είναι η προσπάθεια κατάταξης της αρχικής σελίδας του site για όλες τις κορυφαίες λέξεις και να δρομολογείται εκεί όλη η κίνηση των διαφημίσεων. Αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο για μια καμπάνια.
Κατά τη δημιουργία διαφήμισης στα Google Ads, βεβαιωθείτε ότι πηγαίνει σε συγκεκριμένη σελίδα του site σας και όχι στην αρχική. Εστιάστε στην ευχάριστη εμπειρία και περιήγηση του χρήστη στην ιστοσελίδα σας, με στόχο την μετατροπή της επίσκεψής του σε αγορά. Εάν εσείς τον παραπέμπετε στην αρχική σελίδα, αυτό πιθανώς να τον απομακρύνει από το συγκεκριμένο στόχο και να αυξήσει τα ποσοστά εγκατάλειψης της σελίδας σας. Δημιουργήστε μοναδικές σελίδες προορισμού για να συνδέσετε τις διαφημίσεις σας, οι οποίες θα προσκαλούν τον επισκέπτη να ολοκληρώσει την επόμενη ενέργεια (call to action).
Παρακολουθήστε και μετρήστε τα αποτελέσματα
Προτού ξεκινήσετε τις διαφημίσεις σας στα Google Ads, φροντίστε να είστε εξοικειωμένοι με τον τρόπο παρακολούθησης της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Χωρίς την παρακολούθηση θα χάνετε σημαντικές πληροφορίες, οι οποίες θα μπορέσουν να βελτιώσουν την καμπάνια σας. Αντίστοιχα, δε θα εντοπίζετε τυχόν παραλείψεις, λάθη και αδυναμίες, με τις αντίστοιχές τους βελτιώσεις. Στα Google Ads θα βρείτε την παρακολούθηση της καμπάνιας στην Παρακολούθηση μετατροπών, όπου θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το έχετε ρυθμίσει και ενεργοποιήσει, πριν από τη δημοσίευση των διαφημίσεών σας.
Για τη σωστή ρύθμιση της Παρακολούθησης μετατροπών, πρέπει να ορίσετε τους παράγοντες της επιτυχημένης μετατροπής σύμφωνα με τους στόχους της επιχείρησής σας.
Ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε;
Η επιτυχία μιας καμπάνιας Google Ads μπορεί να αυξήσει αποτελεσματικά τις πωλήσεις σας, αρκεί να την έχετε σχεδιάσει, ορίσει και χρονομετρήσει κατάλληλα. Αντίθετα, μια καμπάνια η οποία δεν είναι σωστά σχεδιασμένη, μπορεί να σας βλάψει οικονομικά και να προκαλέσει προβλήματα στη λειτουργία της επιχείρησής σας. Καλό θα ήταν να εξοικειωθείτε με το περιβάλλον των Google Ads και να βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που αναφέραμε παραπάνω είναι εγκατεστημένα και σωστά δομημένα, προτού προχωρήσετε στη δημοσίευση των διαφημίσεών σας.

Γιατί το page speed σας αποτελεί κύριο παράγοντα επιτυχίας;
Η αλήθεια είναι πως όσο υπομονετικός και να είναι κανείς, πάντα η αναμονή αποτελεί λόγο για να δημιουργηθούν νεύρα, ιδιαίτερα εάν αυτή διαρκεί περισσότερη ώρα από το σύνηθες. Δεδομένων των υψηλών ταχυτήτων με τις οποίες λειτουργεί πλέον το ίντερνετ, όταν ένα site καθυστερεί να φορτώσει, είναι εύκολο να νευριάσει ή να βαρεθεί ο χρήστης. Έτσι, θα απομακρυνθεί πολύ γρήγορα από τη συγκεκριμένη σελίδα και θα αναζητήσει αλλού τις συγκεκριμένες υπηρεσίες ή προϊόντα.
Γιατί είναι σημαντική η ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας;
Παράγοντες της Google
Σχετικά με την κατάταξη στη σελίδα αποτελεσμάτων της Google, είναι σαφές ότι η ταχύτητα φόρτωσης μίας ιστοσελίδας αμείβεται ιδιαίτερα, ενώ «αφαιρούνται πόντοι» από site που δεν έχουν καθαρό κώδικα και καθυστερούν. Οπότε το SEO της σελίδας σας έχει ως «προϋπόθεση» το γρήγορο loading της.
Συγκεκριμένα, η ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας αποτελεί έναν από τους περίπου 200 παράγοντες της Google που επηρεάζουν τη θέση κατάταξής της. Ίσως αυτός ο αριθμός να σας κάνει να πιστεύετε ότι δεν αποτελεί ιδιαίτερο λόγο να αγχώνεστε, όμως θα πρέπει να υπολογίσετε ότι δεν βελτιώνεται μόνο η κατάταξη της σελίδας, αλλά και η οργανική επισκεψιμότητά της από τους χρήστες.
User experience
Φυσικά, η ταχύτητα επηρεάζει και βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη όταν επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας. Λογικά, και εσείς οι ίδιοι θα έχετε αποχωρήσει από σελίδες οι οποίες καθυστερούσαν να φορτώσουν. Το ίδιο αναφέρουν και έρευνες, σύμφωνα με τις οποίες, το 47% των χρηστών του διαδικτύου θεωρεί ότι μια σελίδα καθυστερεί, εάν χρειαστεί παραπάνω από 2 δευτερόλεπτα για το loading. Επίσης, το 75% προτιμά να επισκεφθεί ανταγωνιστικό site για να βρει αυτό που αναζητά, παρά να χρειαστεί να περιμένει να φορτώσει μια αργή ιστοσελίδα. Επομένως, εάν επιθυμείτε οι επισκέπτες της σελίδας σας να παραμένουν σε αυτή και να ολοκληρώνουν τις αγορές τους, θα πρέπει να φροντίσετε να φορτώνει σε 2 δευτερόλεπτα, ή και λιγότερο.
Για ποιους λόγους φορτώνει αργά μια ιστοσελίδα;
Υπάρχουν αρκετοί γνωστοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να σημειώνονται καθυστερήσεις στο loading των ιστοσελίδων. Εάν έχετε παρατηρήσει καθυστερήσεις στη φόρτωση της σελίδας σας, ελέγξτε την παρακάτω λίστα, για να βρείτε την πραγματική αιτία.
Web Hosting
Πρώτο βήμα θα ήταν να ελέγξετε τον hosting provider σας. Φροντίστε να ανταποκρίνεται σωστά στις απαιτήσεις σας και να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σας. Επιλέξτε τον κατάλληλο hosting provider, ώστε να είναι αξιόπιστος και να μπορεί να υποστηρίξει την επιχείρησή σας. Ενώ στην αρχή μπορεί να θεωρήσετε ότι η επιλογή μιας οικονομικής υπηρεσίας web hosting σας «γλιτώνει χρήματα», εν τέλει μπορεί να σας δημιουργήσει προβλήματα στην ομαλή λειτουργία της σελίδας και της επιχείρησής σας. Εάν, ωστόσο, είστε βέβαιοι για τον hosting provider σας, ελέγξτε κάποιον από τους υπόλοιπους παράγοντες της λίστας.
Αρχεία εικόνων
Ορισμένα αρχεία εικόνων μπορεί να καθυστερούν τη φόρτωση της ιστοσελίδας σας. Συνήθως αυτές είναι εικόνες της μορφής JPEG και PNG, οι οποίες περιλαμβάνουν παραπάνω δεδομένα. Οι εικόνες της μορφής JPEG θεωρούνται πιο κατάλληλες για φωτογραφίες, ενώ οι PNG προτιμώνται για χρήση ως εικονίδια ή logos.
Μη συμβατοί Browsers, Πρόσθετα και Εφαρμογές
Κάποια πρόσθετα είναι συχνά πιθανό να μην είναι συμβατά με τις περισσότερες mobile συσκευές ή μπορεί να προκαλούν μεγάλες καθυστερήσεις στη σελίδα. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το Flash Player. Καλό θα είναι, λοιπόν, να ελέγχετε τον τρόπο λειτουργίας και απόδοσης της ιστοσελίδας σας σε διαφορετικές συσκευές και από διαφορετικούς browsers, για να μπορείτε να εντοπίζετε τυχόν καθυστερήσεις από τα πρόσθετα.
Διαφημίσεις
Οι διαφημίσεις πολλές φορές ενοχλούν αισθητικά τους χρήστες και τους δημιουργούν εκνευρισμό όταν τις συναντούν κατά την περιήγησή τους στα site. Επιπλέον, οι διαφημίσεις γίνονται συχνά η αιτία που καθυστερεί το loading της ιστοσελίδας σας.
Κακογραμμένος κώδικας
Υπάρχει η πιθανότητα να εντοπίζετε υπερβολικές καθυστερήσεις στο site σας, χωρίς όμως να καταλαβαίνετε την αιτία. Σε αυτή την περίπτωση ζητήστε από κάποιον έμπειρο προγραμματιστή να ελέγξει και να «καθαρίσει» τον κώδικά της ιστοσελίδας σας.
Design
Όταν υπάρχει καθαρός και σωστός σχεδιασμός σε μια ιστοσελίδα, οι χρήστες όχι μόνο απολαμβάνουν την εμπειρία πλοήγησης σε ένα καλά δομημένο site, αλλά και το loading θα είναι πιο εύκολο και πιο γρήγορο.
Εξωτερικές πηγές
Εάν στην ιστοσελίδα σας έχετε προσθέσει βίντεο ή slide shows, τότε ίσως επηρεαστεί αρνητικά η ταχύτητα με την οποία φορτώνει, καθώς μπορεί να παρουσιάζουν προβλήματα οι σελίδες από τις οποίες τα έχετε κάνει embed στη δική σας. Για να αποφύγετε τέτοια «κολλήματα», φροντίστε το περιεχόμενο του site σας να φιλοξενείται σε δικό σας server και όχι σε κάποιο εξωτερικό site.
Βάσει της παραπάνω λίστας, θα έχετε πλέον αντιληφθεί πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η ταχύτητα της ιστοσελίδας σας, σε όλο το φάσμα της digital παρουσίας της επιχείρησής σας, τόσο από τη σκοπιά του SEO, όσο και από τη μεριά του conversion rate. Και εάν ακόμα δεν σας έχουμε πείσει για τη σπουδαιότητα της ταχύτητας του loading ενός site, θα αναφέρουμε το παράδειγμα της Amazon, η οποία έχει υπολογίσει ότι μία καθυστέρηση της τάξεως του ενός δευτερολέπτου κατά τη φόρτωση της σελίδας της, θα της κοστίσει περίπου 1,6 δις δολάρια σε πωλήσεις.
Εάν τα όσα αναλύσαμε παραπάνω σας φαίνονται πολλά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την έμπειρη ομάδα της eSteps, για να σας προσφέρουν τις κατάλληλες συμβουλές και να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.