SEO Προώθηση Ιστοσελίδων για Δικηγόρους: Κλειδιά για την Επιτυχία στο Διαδίκτυο

Οι δικηγόροι, όπως και πολλοί επαγγελματίες, αναζητούν τρόπους για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους και να προσελκύσουν νέους πελάτες. Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, η προώθηση της ιστοσελίδας ενός δικηγόρου μέσω της Βελτιστοποίησης Μηχανών Αναζήτησης (SEO) είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να διαφημιστείτε στο διαδίκτυο. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο οι δικηγόροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το SEO για να αυξήσουν την ορατότητα της ιστοσελίδας τους και να προσελκύσουν πελάτες.

Τι είναι το SEO;

Η συντομογραφία “SEO” αναφέρεται στη Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης και αντιπροσωπεύει την σειρά τεχνικών και πρακτικών που χρησιμοποιούνται για να βελτιώσουν την ορατότητα μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών όπως το Google. Ο στόχος είναι να καταταγείτε ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης για σχετικές λέξεις-κλειδιά, ώστε να αυξηθεί ο αριθμός επισκεπτών και νέων πελατών.

Πώς να εφαρμόσετε το SEO για τον Ιστότοπό σας;

  1. Ανάλυση Ανταγωνισμού

Πριν ξεκινήσετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας, καλό είναι να αναλύσετε τον ανταγωνισμό. Ποιοι είναι οι άλλοι δικηγόροι που εργάζονται στην περιοχή σας και ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν για την προώθηση των υπηρεσιών τους; Αυτή η ανάλυση θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τον ανταγωνισμό και να διαμορφώσετε μια στρατηγική SEO που θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε.

  1. Έρευνα Λέξεων-Κλειδιών

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι το θεμέλιο της επιτυχημένης στρατηγικής SEO. Αναζητήστε τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τον τομέα του δικηγορικού σας γραφείου, όπως “δικηγορος διαζυγιων”, “δικηγορος για διατροφη” κλπ. Χρησιμοποιήστε online εργαλεία για να ανακαλύψετε ποιες λέξεις-κλειδιά έχουν υψηλή κίνηση και χαμηλό ανταγωνισμό.

  1. Βελτιστοποίηση του Περιεχομένου

Δημιουργήστε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο που περιλαμβάνει τις επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά. Δημοσιεύστε άρθρα, συμβουλές, νέα και άλλο περιεχόμενο που είναι χρήσιμο για τους πελάτες σας. Προσέξτε να χρησιμοποιείτε τις λέξεις-κλειδιά που ανακαλύψατε στην έρευνά σας.

  1. Βελτιστοποίηση τίτλων και Περιγραφών

Βελτιστοποιήστε τους τίτλους (επικεφαλίδες) και τις περιγραφές (meta descriptions) των σελίδων σας χρησιμοποιώντας τις επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά. Αυτό βοηθά στην κατάταξη των σελίδων σας ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

  1. Συνδέσεις και Κοινωνικά Δίκτυα

Δημιουργία backlinks από αξιόπιστες ιστοσελίδες στον ιατρικό κλάδο και συμμετοχή στα κοινωνικά δίκτυα είναι σημαντικό για την προώθηση της ιστοσελίδα σας. Οι σύνδεσμοι αυτοί μπορούν να βελτιώσουν την αξιοπιστία της ιστοσελίδας σας στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.

  1. Παρακολούθηση και Ανάλυση

Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης όπως το Google Analytics για να μετρήσετε την απόδοση του ιστότοπού σας. Αναλύστε τα δεδομένα για να δείτε ποιες σελίδες λαμβάνουν περισσότερη επισκεψιμότητα και ποιες λέξεις-κλειδιά είναι πιο αποτελεσματικές.

Η προώθηση ιστοσελίδων για δικηγόρους μέσω του SEO είναι κρίσιμη για την επιτυχία στον ψηφιακό κόσμο. Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα και διατηρώντας μια συνεχή προσέγγιση, μπορείτε να αυξήσετε την ορατότητα του δικηγορικού σας γραφείου στο διαδίκτυο και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες που αναζητούν νομικές υπηρεσίες.

Ενημερωθείτε Σήμερα

Ενημερωθείτε Σήμερα για τα πακέτα Προώθησης Seo Ιστοσελίδων & eshop στην Αθήνα & σε ολόκληρη την Ελλάδα της Little Giant.

Από το 2010 η Little Giant αναλαμβάνει με μεγάλη επιτυχία, την προώθηση seo ιστοσελίδων & eshop επιχειρήσεων, ελευθέρων επαγελματιών και ιδιωτών.

 
Άρθρα για την προώθηση
SEO ιστοσελίδων Αθήνα

Άρθρα και χρήσιμες πληροφορίες για τις τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων από την Little Giant

Τα Google Analytics απαντούν στις ερωτήσεις σας. Δοκιμάστε το σήμερα

Πολλές φορές θέλετε να ενημερωθείτε για την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας ή τις πωλήσεις του e-shop σας. Όσοι δεν το κάνετε τακτικά καλό θα ήταν να ξεκινήσετε άμεσα να διαβάζετε τα Google Analytics για να βλέπετε χρήσιμα στατιστικά της ιστοσελίδας σας. (δείτε σχετικό άρθρο μας εδώ.)

Η Google πρόσθεσε τη δυνατότητα να γράφετε την ερώτηση σας στο panel των Google Analytics και να λαμβάνετε αμέσως την απάντηση!! Θέλετε να μάθετε την επισκεψιμότητα του τρέχοντος μήνα σε σύγκριση με τον προηγούμενο? Θέλετε να συγκρίνετε τις πωλήσεις του 2ου τριμήνου με το 1ο τρίμηνο? Τώρα μπορείτε άμεσα και έγκυρα.

Στο βίντεο παρακάτω μπορείτε να δείτε τον τρόπο ώστε να ενημερώνεστε άμεσα και έγκυρα από τα Google Analytics.

5 Λάθη στο Content Marketing που δεν πρέπει να κάνετε

Αρχικά, τι είναι το content marketing; Είναι η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου για ένα προϊόν/ υπηρεσία με στόχο την μετατροπή των εν δυνάμει πελατών σε πελάτες και των υπαρχόντων πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Αγαπώ, λοιπόν, το content marketing! Όχι μόνο επειδή χτίζει τα brands και ενισχύει τις πωλήσεις, αλλά και επειδή προσφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη.

Πώς μπορείς να εξασφαλίσεις την επιτυχία της content marketing στρατηγικής σου για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου;

Παρακάτω είναι πέντε λάθη και λόγοι, που οι content marketing καμπάνιες σου θα αποτύχουν και δεν θα οδηγήσουν σε πωλήσεις.

  1. Δεν δημιουργούν Buyer Personas

Για να αξιοποιήσεις στο έπακρο μια καμπάνια content marketing, απλά πρέπει το περιεχόμενό σου να εξυπηρετήσει τους πελάτες σου. Αυτό σημαίνει απλά ότι πρέπει να μιλήσει στις προκλήσεις των πελατών σου και στα αδύναμα σημεία τους (pain points). Για το λόγο αυτό, χρειάζεται να γνωρίζεις λεπτομερώς το προφίλ των πελατών σου και της αγοραστικής τους συμπεριφοράς.

Εδώ είναι 7 μέρη που θα πρέπει να συμπεριλάβεις για τη δημιουργία ενός buyer persona:

  • Εμπόδια και προβλήματα
  • Ερωτήσεις
  • Προτιμήσεις
  • Στόχοι
  • Λέξεις-κλειδιά και φράσεις που χρησιμοποιούν
  • Σενάριο δέσμευσης-αλληλεπίδρασης (engagement)
  1. Απουσία Empathy map (χάρτη ενσυναίσθησης) πελατών

Έχεις εντοπίσει τους πελάτες σου. Τώρα πρέπει να μπεις στο μυαλό τους!

Πώς; Το εργαλείο για να αποκτήσεις πληροφορίες για το μυαλό των πελατών σας είναι ο χάρτης συμπάθειας-εμπιστοσύνης (βλέπετε την παρακάτω εικόνα). Με τη βοήθειά του, μπορείς να καταλάβεις τι ακούν οι πελάτες σου, τι βλέπουν, τι σκέφτονται και τι νιώθουν και τι λένε και κάνουν καθημερινά.

 

 

Μπορεί να σκέφτεσαι ότι η δημιουργία του empathy map είναι μια αφόρητη διαδικασία, αλλά πίστεψέ με, αν γνωρίζεις τελείως τους πελάτες σου, θα ξέρεις τι είδους περιεχόμενο να δημιουργήσεις και έτσι, αυξάνονται σημαντικά οι πιθανότητες να ενισχυθούν οι πωλήσεις.

  1. Το περιεχόμενο δεν είναι χαρτογράφηση του «ταξιδιού» του αγοραστή

Πρέπει πρώτα να κατανοήσεις τα στάδια που περνάει ένας αγοραστής για να αγοράσει ένα προϊόν – από την επίσκεψη του site σου μέχρι να επικοινωνήσει με το τμήμα πωλήσεών. Στην παρακάτω εικόνα βλέπεις τα στάδια της πώλησης (Optinmonster).

 

 

Πώς, λοιπόν, το περιεχόμενο που δημιουργείς με βάση τον buyer persona και τον empathy map, χαρτογραφείται με το ταξίδι του αγοραστή:

Awareness (αναγνωρισιμότητα – ευαισθητοποίηση: ebooks, περιεχόμενο σύνταξης, περιεχόμενο εμπειρογνωμόνων, εκπαιδευτικό περιεχόμενο, reports έρευνας κ.λπ.

Consideration (Εξέταση): Οδηγός εμπειρογνωμόνων, συγκρίσεις, μετάδοση μέσω web, podcast, ζωντανή αλληλεπίδραση κ.λπ.

Preference (Προτίμηση): σύγκριση προμηθευτή, μελέτες περιπτώσεων, σύγκριση προϊόντων κ.λπ.

Purchase (Αγορά): Call-to-action κουμπιά, δοκιμή, βιβλιογραφία προϊόντων κ.λπ.

Loyalty & Advocacy (Εμπιστοσύνη & υποστήριξη): δημοσιεύσεις στα κοινωνικά μέσα, emails σε υπάρχοντες πελάτες κ.λπ.

Σε κάθε στάδιο, θα πρέπει να έχεις περιεχόμενο έτοιμο να απευθυνθεί στα ερωτήματα/ φόβο/ κράτηση των αγοραστών.

  1. Απουσία πλάνου διανομής περιεχομένου

Υπάρχουν δύο χρυσοί κανόνες στο content marketing – ο πρώτος είναι η δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου που χαρτογραφεί το ταξίδι του αγοραστή, και ο δεύτερος είναι να φτάσει το περιεχόμενο μπροστά στους υποψήφιους πελάτες σας.

Υπάρχουν τρία κανάλια διανομής περιεχομένου και χρειάζεται να δημιουργήσεις ένα σχέδιο για όλα αυτά τα κανάλια.

Διαθέσιμα κανάλια διανομής

Πρέπει πάντα να διανέμεις βασικό περιεχόμενο στα κανάλια διανομής που έχεις στην κατοχή σου, όπως το site σου, το blog, στους followers των κοινωνικών μέσων και στους συνδρομητές RSS.

Κερδισμένα κανάλια διανομής

Κερδισμένα κανάλια είναι για παράδειγμα τα: growthhackers.com, inbound.org, SlideShare, Quora και YouTube. Πρέπει να δημιουργήσεις κοινό σε τέτοια κανάλια για να αξιοποιήσεις την εξουσία τους. Ένα θετικό εδώ είναι ότι το περιεχόμενό σου μπορεί να γίνει viral καθώς το κύρος σου αναπτύσσεται σε αυτές τις πλατφόρμες.

Κανάλια διανομής επί πληρωμή

Παραδείγματα αποτελούν: οι διαφημίσεις προβολής (display ads), τα αποτελέσματα αναζήτησης με πληρωμή, οι διαφημιστικές αναρτήσεις και οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων. Τα κανάλια αυτά προσφέρουν άμεσα αποτελέσματα.

Θα πρέπει να εστιάσεις και στους τρεις τύπους καναλιών, ωστόσο προσάρμοσε τις προσπάθειές σου με βάση την τρέχουσα παρουσία σου σ’ αυτά τα κανάλια.

  1. Κακή παρακολούθηση, ανάλυση και βελτιστοποίηση.

Θα πρέπει να δημιουργήσεις μια ευέλικτη στρατηγική content marketing, η οποία ανταποκρίνεται και προσαρμόζεται στις ανάγκες του κοινού σου. Θα πρέπει να κάνεις τις απαραίτητες μετρήσεις, ειδικά των πωλήσεων, για να εκτιμήσεις την επιτυχία των προσπαθειών σου και να τροποποιήσεις την στρατηγική σου ώστε να είναι πιο αποτελεσματική.

Να θυμάσαι ότι χρειάζεται κάποιος χρόνος ουσιαστικά για να διαπιστώσεις τον πραγματικό αντίκτυπο του content marketing. Είναι η μακροπρόθεσμη στρατηγική και πρέπει να κρατήσεις την υπομονή σου! Με στρατηγική, το content marketing αποτελεί μία από τις καλύτερες μεθόδους marketing για το χτίσιμο ενός brand και την ενίσχυση των πωλήσεων.

Απλά, απέφυγε να κάνεις τα παραπάνω λάθη! Αν χρειάζεσαι βοήθεια, θα χαρούμε να βοηθήσουμε!

 

by Κωνσταντίνα Λινάρδου, Social Media Specialist.


Πηγές:

SocialMediaToday

SocialMediaToday

5 Τρόποι να αυξήσεις τις πωλήσεις σου από τη Black Friday μέσω των Social Media

Πέρσι, η πρώτη δοκιμαστική εφαρμογή αυτής της καταναλωτικής προωθητικής ενέργειας αποδείχτηκε επιτυχημένη, με τις Top 6 κατηγορίες πωλήσεων να είναι: Τεχνολογία, Παπούτσια, Ρουχισμός, Κοσμήματα, Ρολόγια & αξεσουάρ, και Μπουφάν, παλτό κ.α. Έτσι, στις 24 Νοεμβρίου, παροτρύνονται να προετοιμαστούν όχι μόνο οι μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις αλλά και οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες.

Το κοινό, μάλιστα, έχει ήδη αρχίσει το ψάξιμο, όπως μας δείχνουν τα Google Trends. Οι περισσότερες αναζητήσεις, βέβαια, πραγματοποιούνται 5 ημέρες πριν την έναρξη της Black Friday. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να προετοιμάσεις σωστά τη στρατηγική της επιχείρησής σου στα social media.

 

 

  1. Δημιούργησε suspense

Δεν είναι ανάγκη να περιμένεις μέχρι εκείνη τη μέρα για να προκαλέσεις τον ενθουσιασμό των πελατών σου! Το κοινό ήδη ψάχνει, οπότε είναι ευκαιρία να ξεκινήσεις και εσύ τα «πειράγματα» και τους υπαινιγμούς σχετικά με τα προϊόντα που θα έχουν έκπτωση. Για παράδειγμα, μπορείς να τρέξεις διαγωνισμό στο Facebook, να δημιουργήσεις παιχνίδια και να κάνεις αναρτήσεις (posts) με teasers. Η αντίστροφη μέτρηση (Countdowns) των ημερών πριν τη Black Friday και η ενημέρωση καθημερινά της εικόνας προφίλ στο Facebook, Twitter, Instagram είναι εξαιρετική ιδέα για να αυξήσεις τη προσμονή του κοινού.

  1. Προώθησε τις προσφορές σου

Το μόνο πράγμα που το κοινό αγαπά περισσότερο από μία προσφορά είναι μια αποκλειστική προσφορά! Προώθησε τις αποκλειστικές προσφορές σε όλα τα Social Media κανάλια της επιχείρησής σου και/ή δώσε αποκλειστικούς κωδικούς προώθησης στους followers σου. Αυτό μπορεί να είναι κάτι απλό, όπως δωρεάν μεταφορικά, ή κάτι μεγαλύτερο, όπως το να δημιουργήσεις ένα Facebook app με καθημερινά deals! Πολύ αποτελεσματικό θα είναι να οργανώσεις καμπάνιες email marketing για το σκοπό αυτό! Όσο περισσότερο το κοινό βλέπει τις προσφορές σου, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να αντισταθεί!

  1. Ενθάρρυνε τις κοινοποιήσεις

Η χρήση των Facebook offers θα ενισχύσει τα posts σου και θα κάνει viral τις εκπτώσεις σου, αφού μοιράζονται περισσότερο από τα άλλα posts.

 

Απαραίτητο είναι να προσθέσεις social share κουμπιά σε όλα τα εκπτωτικά προϊόντα.

 

 

Κάνε εκπτώσεις σε κατηγορίες προϊόντων (π.χ. 30% έκπτωση σε όλα τα παπούτσια) και ανάρτησε στο Facebook φωτογραφίες με τις πληροφορίες της έκπτωσης, ώστε να είναι εύκολο για το κοινό να τις κάνει share. Αντίστοιχα, κάνε tweets και Instagram stories για τα διαφορετικά deals.

 

 

  1. Ενίσχυσε τον ενθουσιασμό και την ανυπομονησία κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων

Ενημέρωσε το κοινό με tweets και Facebook posts σχετικά με τα προϊόντα που εξαντλήθηκαν αλλά και για το απόθεμα των προϊόντων και τα διαθέσιμα τεμάχια. Με το τρόπο αυτό, το κοινό θα επισπεύσει τις αγορές!

  1. Αξιοποίησε το φυσικό σου κατάστημα

Δημιούργησε ένα Facebook Event, όπου θα ενημερώνεις για τις προσφορές εντός του καταστήματος. Το κέρδος θα είναι διπλό: Περισσότερος κόσμος θα μάθει για τις εκπτώσεις σου και θα αποκτήσεις δωρεάν “viral” προβολή κάθε φορά που κάποιος κάνει join στο event. Δώσε κίνητρα στο κοινό για να κάνει check-in στο κατάστημά σου, όπως μία επιπλέον έκπτωση, ένα μικρό δώρο ή συμμετοχή σε διαγωνισμό.

Δύο ημέρες πριν τη Black Friday, οι αναζητήσεις αγγίζουν το peak τους τις βραδινές ώρες (20:00 – 22:00), ενώ την Παρασκευή γύρω στις 14:00 το μεσημέρι. Μελέτες της Google δείχνουν ότι πολλοί δημιουργούν wishlist αλλά και εγγράφονται σε newsletter για να έχουν έγκαιρη ενημέρωση των προϊόντων με έκπτωση. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να οργανώσεις καμπάνιες emails και να προσελκύεις το κοινό ανάλογα της συμπεριφοράς τους στο eshop σου.

Να έχεις υπόψη σου ότι η BLACK FRIDAY είναι περισσότερα από μια προωθητική ενέργεια για την αύξηση των πωλήσεων μιας μέρας. Είναι μια ευκαιρία να προσελκύσεις το κοινό και τους αγοραστές που θα μετατραπούν σε μακροπρόθεσμους πελάτες, πιστούς στο brand σου. Και τα Social Media αποτελούν εργαλείο-κλειδί για να ανακοινώσεις τις προσφορές σου! Αν, λοιπόν, θέλεις να επωφεληθείς στο μέγιστο από αυτή την ενέργεια, άρχισε να σχεδιάζεις τη Social Media στρατηγική σου.

Χρειάζεσαι βοήθεια; Δεν είναι αργά! Θα χαρούμε να βοηθήσουμε!

 

by Κωνσταντίνα Λινάρδου, Social Media Specialist.


Πηγές:

Plaisio Blog

Social Media Today

The Social Skinny

Google Trends

Designed by Freepik