Προώθηση ιστοσελίδων SEO Θεσσαλονίκη

Βρεθείτε στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google με SEO προώθηση ιστοσελίδων

Η Google έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο άνθρωποι κι επιχειρήσεις κινούνται στο διαδίκτυο. Κάθε εταιρεία που επιθυμεί να είναι επιτυχημένη στον διαδικτυακό αλλά και στον πραγματικό κόσμο, οφείλει να είναι σε εγρήγορση, ώστε να μη χάνει καμία από τις διαρκώς εξελισσόμενες ενημερώσεις της Google. O μόνος τρόπος λοιπόν, ώστε να φτάσει μια επιχείρηση στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, είναι να επενδύσει σε μια ορθή στρατηγική SEO για την προώθηση της ιστοσελίδας της.

Τι είναι το SEO και πώς μπορεί να ωφελήσει μια επιχείρηση;
Τι σημαίνει να φτάσω στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google;

Κάθε eshop ή ιστοσελίδα που επιδιώκει την αύξηση των πωλήσεων, θα πρέπει μέσα από τη στρατηγική προώθησης της ιστοσελίδας, να ορίσει ένα σχέδιο με σκοπό την εμφάνιση στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, για τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή και αναζητούνται από τους δυνητικούς πελάτες.

Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα κατάστημα με βρεφικά έπιπλα, μια λέξη-κλειδί που σίγουρα θα πρέπει να στοχεύσετε, είναι η «βρεφικες κουνιες». Το SEO ιστοσελίδων, είναι ουσιαστικά το σύνολο των ενεργειών που λαμβάνονται, ώστε να εμφανίζεται η επιχείρησή σας στην πρώτη σελίδα της Google, για την εκάστοτε λέξη-κλειδί. Έτσι, στο παράδειγμά μας, κάθε καταναλωτής που προβαίνει σε αναζήτηση του keyword «βρεφικες κουνιες», θα βλέπει πρώτα τη δική σας σελίδα στα αποτελέσματα της Google.

Αντίστοιχα, αν έχετε μια επιχείρηση με προϊόντα για το αυτοκίνητο στη Θεσσαλονίκη και θέλετε να την προωθήσετε σε τοπικό επίπεδο, ένα keyword που σας ενδιαφέρει είναι το «ανταλλακτικα αυτοκινητου Θεσσαλονικη». Ένα ολοκληρωμένο πλάνο προώθησης ιστοσελίδων στην Θεσσαλονίκη, επομένως, θα πρέπει να επικεντρωθεί σε αυτήν την περίπτωση, στην εμφάνιση της ιστοσελίδας σας στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων στη Θεσσαλονίκη.

Αυτό σημαίνει ότι η σελίδα σας θα αποκτήσει ορατότητα σε πιο στοχευμένο αγοραστικό κοινό, δηλαδή το κοινό της περιοχής σας, καθώς είναι πολύ πιο πιθανό ένας δυνητικός πελάτης να την επισκεφτεί και να προχωρήσει σε αγορά.

Τι είναι το SEO
Προώθηση ιστοσελίδων SEO Αθήνα
Τι θα κερδίσω αν βρεθώ στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google;

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το 70% των συνολικών επισκέψεων μοιράζεται μεταξύ των πρώτων τριών θέσεων, ενώ στις υπόλοιπες θέσεις αντιστοιχεί μόλις το 30%. Η προώθηση ιστοσελίδων έχει στόχο αρχικά να ανεβάσει το site σας στην πρώτη σελίδα της Goοgle, δηλαδή στα δέκα πρώτα αποτελέσματα, και έπειτα στις 3 πρώτες θέσεις αποτελεσμάτων.

Πετυχαίνοντας αυτήν την κατάταξη, η σελίδα σας θα κερδίσει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, διότι θα τη βλέπουν περισσότεροι πιθανοί πελάτες. Έτσι είναι πιο εύκολο να εισέλθει κάποιος σε αυτήν και να ολοκληρώσει μια αγορά. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι μπορεί να τη βρει την επιχείρησή σας με ευκολία και να μάθει για την ύπαρξη της.

Μια πλήρης, ολοκληρωμένη και ορθώς δομημένη στρατηγική SEO συνεπάγεται την αύξηση της επισκεψιμότητας και κατ’ επέκταση των πωλήσεων.

Με ποιον τρόπο θα ανέβει μια νέα ιστοσελίδα στα δέκα πρώτα αποτελέσματα της Google;

Παλαιότερα, όταν οι μηχανές αναζήτησης είχαν μόλις ξεκινήσει να λειτουργούν, ήταν σχετικά εύκολο να δημιουργηθεί μια τελεσφόρα στρατηγική για προώθηση SEO ιστοσελίδας και να βελτιωθούν οι πωλήσεις, σαν αποτέλεσμα της κατάταξής της σε υψηλότερες θέσεις. Καθώς όμως πολλοί βρήκαν τρόπους να χειραγωγήσουν τον αλγόριθμο της Google και να ανεβάσουν την κατάταξη μιας σελίδας στις πρώτες θέσεις με αθέμιτα μέσα, η εταιρεία προχώρησε σε λήψη αυστηρών μέτρων για την αντιμετώπιση τέτοιων πρακτικών. Πραγματοποιώντας διαρκώς βελτιώσεις και προσθήκες, η Google τροποποιεί και εξελίσσει μονίμως τον αλγόριθμό της, ώστε να είναι πιο αποτελεσματικός στην καταπολέμηση τέτοιων μεθόδων.

Ωστόσο, αυτές οι μετατροπές έχουν σαν αποτέλεσμα τον πολύ αργό ρυθμό μεταβολής των οργανικών αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις. Οι καινούριες σελίδες δύσκολα εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις, για λόγους που αναλύουμε στη συνέχεια.

Πόση σημασία έχει ο ανταγωνισμός στην προώθηση ιστοσελίδων SEO;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένας οικονομικός τομέας που παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη, σε εγχώριο και παγκόσμιο επίπεδο. Βλέπουμε να δημιουργούνται διαρκώς νέες ιστοσελίδες και eshop, το οποίο είναι απόλυτα λογικό, καθώς υπάρχει ένα μεγάλο κοινό, που επιλέγει να ολοκληρώσει τις αγορές του ηλεκτρονικά. Στην Ελλάδα συγκεκριμένα το ετήσιο ποσοστό ανάπτυξής του φτάνει το 20%, ενώ μάλιστα δεν παρουσιάζει τις διακυμάνσεις του παραδοσιακού εμπορίου.

Με ποιον τρόπο μπορούν να αυξηθούν οι πωλήσεις ενός eshop;

H ταχύτατη αύξηση των eshop, καθιστά την παραμονή σε μια υψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google εξαιρετικά δύσκολη, ακόμα και για ιστοσελίδες που μπορεί να εφαρμόζουν για χρόνια SEO πρακτικές. Συμπερασματικά, για να μπορέσει κάποιος όχι απλά να εμφανιστεί, αλλά και να παραμείνει στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων, θα πρέπει να βελτιστοποιεί και να ελέγχει μονίμως την στρατηγική που ακολουθεί για τη SEO προώθηση ιστοσελίδων.

Ποια είναι τα οφέλη της μηνιαίας προώθησης ιστοσελίδων μέσω του SEO;

To μηνιαίο SEO είναι πια απαραίτητο για να καταφέρει η ιστοσελίδα σας να παραμείνει στο σύνηθες επίπεδο οργανικών αναζητήσεων και να μην βιώσετε μια αιφνιδιαστική μείωση στην επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις.

Όσες ιστοσελίδες καταφέρνουν να παραμείνουν στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google, ακολουθούν μια σειρά από τακτικές. Αυτές μπορεί να είναι η συνεχής δημιουργία νέων backlinks, η ενεργή παρουσία στα social media και η διαρκής ενημέρωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Σε γενικές γραμμές, κάτι παρόμοιο θα πρέπει να εφαρμόσετε κι εσείς οι ίδιοι, εάν θέλετε να προωθήσετε επιτυχώς την ιστοσελίδα σας, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού και βελτιώνοντας τις πωλήσεις σας.

Το μηνιαίο SEO λοιπόν μπορεί να αξιοποιηθεί για την ανάπτυξη της θέσης κατάταξης, ανεβάζοντάς σας στις πρώτες θέσεις αποτελεσμάτων της Google, αλλά και στην διατήρηση της «πρωτοκαθεδρίας» της σελίδας σας.

Είναι η προώθηση ιστοσελίδων SEO μια σύνθετη διαδικασία;

Οι περισσότεροι SEO experts υποστηρίζουν ότι ο αλγόριθμος της Google γίνεται όλο και πιο εκλεπτυσμένος. Συγκεκριμένα, ο αλγόριθμος διαθέτει πάνω από 200 παράγοντες, με 50 υποπαράγοντες ο καθένας.

Κατά συνέπεια, η προώθηση ιστοσελίδων SEO και οι τεχνικές του γίνονται όλο και πιο σύνθετες. Μια ολοκληρωμένη προσπάθεια προώθησης ιστοσελίδων στη Google, προϋποθέτει τη δημιουργία και την υιοθέτηση μιας συνολικής στρατηγικής SEO, που περιλαμβάνει social media, content marketing, backlinks, email marketing και digital marketing, ώστε να φτάσετε στις υψηλότερες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google.

Πλέον δεν αρκούν μόνο μερικές δημοσιεύσεις στο Facebook και ορισμένα backlinks για να καταφέρετε να εμφανιστείτε στις καλύτερες θέσεις των αποτελεσμάτων.

Με ποιον τρόπο θα ανέβει μια παλιά ιστοσελίδα στα πρώτα δέκα αποτελέσματα της Google;

Για να ανέβει μια παλιά ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης χρειάζεται να γίνει εξίσου απαιτητική προσπάθεια στην προώθηση. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις οι παλιές ιστοσελίδες δε διαθέτουν καν τις αναγκαίες προδιαγραφές που θα κάνουν τη στρατηγική μας άμεσα αποδοτική. Ενδεχομένως να πρέπει να ακολουθηθούν βήματα για τη βελτιστοποίηση της σελίδας για SEO ή και να γίνει επανασχεδιασμός της από την αρχή.

Αρχικά λοιπόν, θα πρέπει να εξακριβώσουμε σε ποιο βαθμό μπορεί η υπάρχουσα σελίδα να υποστηρίξει μια SEO στρατηγική. Ύστερα, πρέπει να τροποποιήσουμε το περιεχόμενο και τις περιγραφές της, ώστε να βρίσκονται σε συνάρτηση με τις «οδηγίες» του SEO και να σχεδιάσουμε την κατάλληλη στρατηγική, δημιουργώντας ποιοτικά backlinks και ένα συνολικό πλάνο σε διαφορετικά κανάλια digital marketing.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να αποδώσει η προώθηση ιστοσελίδων SEO και να φτάσω στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google;

Εδώ η απάντηση δεν μπορεί να είναι ακριβής και τετελεσμένη, διότι οι παράγοντες που συμβάλουν στη διαμόρφωση του αποτελέσματος, είναι πολλοί. Μερικοί από αυτούς είναι ο χρόνος ύπαρξης της σελίδας, ο ανταγωνισμός και οι αλλαγές στον αλγόριθμο της Google.

Αν και το ακριβές διάστημα διαφέρει ανάλογα με την περίσταση, συνήθως απαιτούνται 6 με 12 μήνες για να δούμε επιθυμητά αποτελέσματα. Ένας παράγοντας που επηρεάζει ιδιαίτερα την προώθηση ιστοσελίδων SEO, είναι η θέση που έχουν οι ανταγωνιστές στην κατάταξη και οι προσπάθειες που αυτοί καταβάλουν. Αυτό σημαίνει ότι και οι δικές σας εργασίες για τη δημιουργία ορθώς δομημένου περιεχομένου και ποιοτικών backlinks πρέπει να είναι εξίσου συστηματικές, αν θέλετε να καταφέρετε να ανέλθετε στις υψηλότερες θέσεις αποτελεσμάτων της Google.

Στην πραγματικότητα, δεν μπορούμε να έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για το πόσος χρόνος απαιτείται για να φτάσει η ιστοσελίδα σας στη πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Όμως μια ενδελεχής μελέτη, μπορεί να μας παρέχει μια πιο σαφή ιδέα για τις απαιτήσεις της επιχείρησης και έτσι να αποκτήσουμε και μια πιο συγκεκριμένη εκτίμηση του χρόνου. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρουμε να δομήσουμε την κατάλληλη στρατηγική για την προώθηση ιστοσελίδων SEO, με βάσει τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Πόσο καιρό διαρκούν τα αποτελέσματα από την προώθηση ιστοσελίδων SEO;

Η στρατηγική SEO στοχεύει στην παραγωγή μακροπρόθεσμων αποτελεσμάτων. Ακολουθώντας πάντα τις οδηγίες των μηχανών αναζήτησης και προσαρμόζοντας τη στρατηγική μας συχνά, καταφέρνουμε να έχουμε διαρκώς ικανοποιητικά αποτελέσματα. Ταυτόχρονα, πραγματοποιούνται μετρήσεις της σελίδας σας και της αποτελεσματικότητας των μεθόδων μας για την προώθηση ιστοσελίδων, ώστε να διασφαλίσουμε εκτός από την άνοδο στην κατάταξη και την παραμονή μας στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google.

Από την άλλη όμως, μην ξεχνάτε ότι οι ανταγωνιστές σας συνεχίζουν τις προσπάθειές τους, με τον ίδιο τρόπο που προσπαθείτε κι εσείς, επομένως είναι λογικό ότι η διατήρηση μιας υψηλής θέσης κατάταξης, είναι μια διαρκής διαδικασία. Εξάλλου, τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας, όπως είπαμε και προηγουμένως είναι μόνο 10, με αποτέλεσμα η διεκδίκηση και πόσο μάλλον η διατήρηση μιας κορυφαίας θέσης να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική και με πολλές ανακατατάξεις.

Παρόλα αυτά, μην σας ανησυχεί το κόστος προώθησης μιας ιστοσελίδας στη Google, διότι η εμφάνισή της στα πρώτα αποτελέσματα, θα φέρει εγγυημένα αυξημένη προβολή, επισκεψιμότητα και πωλήσεις. Δε θα σας επιστραφεί δηλαδή μονάχα το κόστος επένδυσης, αλλά θα έχετε και πολλά επιπλέον έσοδα. Βλέπουμε λοιπόν ότι η προώθηση ιστοσελίδας SEO αποτελεί μια αποτελεσματική μέθοδο, απαραίτητη για να αναπτύξετε και να εξελίξετε την επιχείρησή σας.

Πόσο κοστίζει το SEO ιστοσελίδων;

Οι υπηρεσίες SEO δεν απαιτούν μεγάλη οικονομική δαπάνη και δεν πρέπει να σας φοβίζουν. Είναι άλλωστε μια επένδυση με μεγάλο ποσοστό επιστροφής κέρδους.

Εάν θέλετε να έχετε μια επιτυχημένη ιστοσελίδα, είναι σαφώς απαραίτητο να επενδύσετε μερικά χρήματα για την προώθησή της στη Google. Εξάλλου, πως θα κάνετε πωλήσεις, αν ο κόσμος δε γνωρίζει καν την ύπαρξή σας; Με την κατάλληλη στρατηγική SEO το κοινό θα αρχίσει σιγά σιγά να σας μαθαίνει, ενώ τα αποτελέσματά της θα είναι μακροπρόθεσμα και θα αποδίδουν για μεγάλο διάστημα, σε αντίθεση με το μηνιαίο κόστος που απαιτεί η εφαρμογή της.

Ποιο είναι το κόστος της online διαφήμισης και για πόσο καιρό πρέπει να τρέχει;

Οι υπηρεσίες προώθησης ιστοσελίδων SEO μπορεί να κυμαίνονται από 100€ ως και μερικές χιλιάδες ευρώ μηνιαίως, ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας, το budget της, τα keywords, την υπάρχουσα θέση και τη γεωγραφική περιοχή που θέλουμε να εστιάσουμε. Αν και μπορεί να σας ακούγεται μεγάλη διαδικασία, για αρχή το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας και να ζητήσετε μια προσφορά. Μαζί θα σχεδιάσουμε το πλάνο που σας εξυπηρετεί και ικανοποιεί καλύτερα τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Εξάλλου, η προώθηση ιστοσελίδων SEO, είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος προώθησης και μας δίνει αποτελέσματα που αντέχουν στο χρόνο, συγκριτικά με κάθε άλλο είδος διαδικτυακής διαφήμισης, ενώ μάλιστα έχει και την καλύτερη αναλογία απόδοσης κόστους.

Ποιες ειδικές γνώσεις χρειάζονται για μια πετυχημένη προώθηση ιστοσελίδων SΕΟ;

Όπως είπαμε προηγουμένως, ο σχεδιασμός της στρατηγικής SEO, λαμβάνει υπόψη πολλούς διαφορετικούς παράγοντες, οπότε απαιτεί και ευρύ πεδίο γνώσεων. Στην εταιρεία μας έχουμε την τεχνογνωσία να συνθέσουμε και να πραγματώσουμε ένα πλάνο, το οποίο πριν την εφαρμογή του θα περιλαμβάνει διεξοδική έρευνα του ανταγωνισμού, ανάλυση της υπάρχουσας κατάταξης της σελίδας σας και προτάσεις για αναγκαίες βελτιώσεις της. Έπειτα, όταν η εφαρμογή του πλάνου προώθησης ξεκινήσει, διεκπεραιώνονται όλες οι διαδικασίες που θα πετύχουν την εμφάνιση της σελίδας σας στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google, καθώς και αυτές που χρειάζονται για να διατηρήσετε τη θέση σας.

Αρκετοί επιχειρηματίες επιδιώκουν να αναλάβουν οι ίδιοι την προώθηση της ιστοσελίδας τους, όμως όπως είναι αναμενόμενο, κάτι τέτοιο δε δύναται να φέρει τα ίδια αποτελέσματα. Μια εταιρεία με εκπαιδευμένους SEO experts, που εξειδικεύεται στην προώθηση ιστοσελίδων SEO, διαθέτει την απαραίτητη εμπειρία και γνώση, για να σας φέρουν σε υψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Εξάλλου, αυτό αποδεικνύεται και από τους δεκάδες πελάτες που έχουμε φέρει σε κορυφαία θέση κατάταξης στα αποτελέσματα της Google, γεγονός που απαιτεί πολλές ώρες αφοσιωμένης εργασίας.

Πως θα ενημερώνομαι για την πορεία της προώθησης της ιστοσελίδας μου;

Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας, ενημερώνεστε τακτικά για την εξέλιξη των αποτελεσμάτων της προώθησης της ιστοσελίδας σας. Η εταιρεία μας στέλνει μηνιαία reports, μέσα από τα οποία παρακολουθείτε την πορεία του πλάνου και την απόδοση της στρατηγικής SEO που εφαρμόζεται. Επιπλέον, με τα εργαλεία που προσφέρονται από τη Google, έχετε τη δυνατότητα να δείτε αναφορές για την επισκεψιμότητα και τα conversions τα οποία έχουν παρουσιαστεί ως αποτέλεσμα της εφαρμογή του πλάνου.

Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε τη δυνατότητα να εξακριβώνετε και οι ίδιοι πως έχει κινηθεί η καμπάνια μας, καθώς επίσης και να βλέπετε αναλυτικά το κέρδος που σας αποφέρει η επένδυση. Έτσι θα έχετε μονίμως ξεκάθαρα στοιχεία για το πόσο αποτελεσματική είναι και για το αν αποδίδει, στην προσπάθεια να φτάσετε τους στόχους που έχετε θέσει για την εταιρεία σας. Σαφώς, για να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, αν χρειαστεί, τροποποιούμε μαζί την καμπάνια.

Με ποιον τρόπο θα συμβάλει η Little Giant στο να εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google, μέσα από την προώθηση ιστοσελίδων SΕΟ στη Θεσσαλονίκη;

Αρκετές είναι οι ιστοσελίδες που δεν διαθέτουν τις κατάλληλες προδιαγραφές για να ανέλθουν σε μια υψηλή θέση κατάταξης στα αποτελέσματα της Google. H Little Giant θα αναλάβει να ελέγξει τη σελίδα σας και με βάσει τα ευρήματα, θα σας προτείνει το κατάλληλο σχέδιο δράσης.

Σε περίπτωση που η ιστοσελίδα σας πληροί όλες τις προϋποθέσεις για μια πετυχημένη στρατηγική προώθησης SEO, τότε μπορούμε να προχωρήσουμε άμεσα και ευκολότερα στην σχεδίαση και εφαρμογή της στρατηγικής και να πετύχουμε την εμφάνισή της στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Αν από την άλλη η σελίδα σας χρειάζεται βελτιστοποίηση, μπορούμε να σας προτείνουμε και να εφαρμόσουμε ένα σχέδιο με βάση τους κανόνες βελτιστοποίησης ιστοσελίδας για SEO. Ύστερα, μπορούμε να προχωρήσουμε στην εφαρμογή της στρατηγικής προώθησης της ιστοσελίδας σας, για να βρεθεί στην πρώτη θέση αποτελεσμάτων στη Google.

Με τον τρόπο αυτό θα μπορείτε να έχετε μια SEO friendly ιστοσελίδα, που δε θα παρουσιάζει τεχνικά ζητήματα και θα αναγνωρίζεται εύκολα από τα bots και τους crawlers των μηχανών αναζήτησης.

Η εμπειρία μας

Η Little Giant δραστηριοποιείται στην κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων από το 2010. Οι πελάτες μας επιβεβαιώνουν αύξηση των πωλήσεών τους κατά 50%, όπως επίσης και συνολική ανάπτυξη, χάρις την online στρατηγική που παραχωρεί η ομάδα μας. Αναλαμβάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να σας δώσουμε πλήρεις λύσεις και επιλογές αναφορικά με την κατασκευή ιστοσελίδων και eshop. Η δράση μας όμως δε σταματά εκεί, αλλά επεκτείνεται και στη δημιουργία στρατηγικής για την προώθηση τους στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google. Στη Little Giant, σκοπός μας είναι να ενισχύσουμε την online παρουσία σας, ώστε να αποκτήσετε νέους πελάτες και αυξημένες πωλήσεις.

Είτε έχετε μεγάλη, είτε μικρή εταιρεία, θα σας υποδεχτούμε με σεβασμό, επαγγελματισμό και υπευθυνότητα. Η εξασφάλιση της άψογης λειτουργίας της σελίδας σας, η συνεχής δημιουργία περιεχομένου και η μελετημένη στρατηγική marketing που ακολουθούμε κάθε φορά, μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε από κοινού με τους πελάτες μας, eshop και ιστοσελίδες που μας φέρουν πιο κοντά στους στόχους μας.

Οn–page και Οff–page SEO ιστοσελίδων

Με τη συμβολή της ομάδας μας, δεκάδες ιστοσελίδες έχουν καταφέρει να βρεθούν στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google. Οι τεχνικές που εφαρμόζουμε έχουν φέρει αποτελέσματα σε πολλές διαφορετικές περιπτώσεις πελατών. Παράλληλα, η ομάδα μας παραμένει πάντα ενήμερη για τις τελευταίες ενημερώσεις του αλγόριθμου της Google και για όλες τις καινούριες πρακτικές που θα πρέπει να εφαρμοστούν.

Σε περίπτωση λοιπόν που η σελίδα σας δεν εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, με αποτέλεσμα να έχει μειωμένη επισκεψιμότητα και πωλήσεις, θα πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά, εάν είναι SEO friendly. Ακολουθεί δηλαδή τα κατάλληλα πρότυπα στο περιεχόμενο και τις περιγραφές της, ώστε να καταφέρει η Google να τη δει και να τη συνδέσει με τα κατάλληλα keywords που θα αναζητήσει ένας εν δυνάμει πελάτης;

Επιπλέον θα πρέπει να αυξήσετε τα links που οδηγούν στη σελίδα σας. Με αυτή τη μέθοδο θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα, αρκεί να γίνει με τον σωστό τρόπο, με βάσει δηλαδή τους κανόνες που θέτουν οι μηχανές αναζήτησης. Πρέπει πάντα να υπολογίζετε, ότι οι λάθος τακτικές που προσπαθούν να ξεγελάσουν τις μηχανές αναζήτησης, μπορεί να προκαλέσουν βλάβες στη σελίδα σας ή ακόμα και να την «τιμωρήσουν» και έτσι να μην εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Προώθηση ιστοσελίδων SEO Αθήνα

Προώθηση Seo ιστοσελίδων & eshop Θεσσαλονίκη

Προώθηση Seo ιστοσελίδων για αύξηση των πωλήσεων σας στο διαδίκτυο.

Προώθηση ιστοσελίδων SEO Αθήνα

Προώθηση Seo επαγγελματικών ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη

Προώθηση Seo επαγγελματικών ιστοσελίδων για αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο.

Προώθηση ιστοσελίδων SEO Αθήνα

Προώθηση Seo απλής ιστοσελίδας & eshop Θεσσαλονίκη

Προώθηση απλής ιστοσελίδας & eshop για αύξηση πωλήσεων μέσω internet.

Προώθηση ιστοσελίδων SEO Αθήνα
Προώθηση ιστοσελίδων & eshop Θεσσαλονίκη

Από το 2010 μας εμπιστεύονται χιλιάδες επιχειρήσεις & ελεύθεροι επαγγελματίες για την προώθηση Seo των ιστοσελίδων & eshop. Διαθέτουμε μεγάλη εμπειρία στην προώθηση Seo ιστοσελίδων & eshop και διαθέτουμε τις καλύτερες τιμές της αγοράς.

Αξιόπιστη προώθηση Seo ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη με την ποιότητα και την εμπειρία της Little Giant.

Ποιοτική προώθηση απλών ιστοσελίδων & eshop Θεσσαλονίκη για ανέβουν 1η σελίδα στη Google. Λαμβάνουμε υπόψιν μας τα κριτήρια που θέτει η Google για την σωστή κατασκευή ιστοσελίδων και τα εφαρμόζουμε άμεσα.

Διαθέτουμε την εμπειρία και την εξειδίκευση στην προώθηση Seo ιστοσελίδων & eshop οι οποίος με την σωστή προώθηση seo αυξάνουν τις πωλήσεις τους μέσω Internet.

Με την προώθηση Seo ιστοσελίδων & eshop Θεσσαλονίκη, έχετε τις εξής παροχές:

Στην Little Giant σας προσφέρουμε ποιοτική προώθηση Seo ιστοσελίδων και όχι μόνο.

Με την προώθηση seo ιστοσελίδων & eshop σας προσφέρουμε:

Δωρεάν 1 ώρα συμβούλευση για την επιχείρηση σας.

Προώθηση ιστοσελίδων SEO Αθήνα

Προώθηση seo ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη

Στην προώθηση seo ιστοσελίδων προσφέρουμε μεγάλες εκπτώσεις σε τιμές πακέτο για το Seo ώστε να μπορείτε να ανέβετε στην 1η σελίδα των αποτελεσμάτων της Google.

Προώθηση ιστοσελίδων SEO Αθήνα

Προώθηση Seo eshop Θεσσαλονίκη

H προώθηση seo eshop, είναι το πρώτο βήμα ώστε να μπορείτε να ανέβετε στην 1η σελίδατων αποτελεσμάτων της Google και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Προώθηση ιστοσελίδων SEO Αθήνα

Προώθηση Seo απλών ιστοσελίδων & eshop Θεσσαλονίκη

H προώθηση seo απλών ιστοσελίδων & eshop είναι το 1ο βήμα που θα κάνει η επιχείρησή σας. Σας προσφέρουμε μεγάλες εκπτώσεις σε τιμές πακέτο, ώστε να ανέβετε στα πρώτα 10 αποτελέσματα της Google.

Προώθηση ιστοσελίδων SEO Αθήνα

Προώθηση seo ιστοσελίδων & Google Ads Θεσσαλονίκη

Μετά την προώθηση seo ιστοσελίδων & eshop σας προσφέρουμε προνομιακές τιμές για τις διαφημίσεις-Google Ads της επιχείρησής σας.

Προώθηση ιστοσελίδων SEO Αθήνα

Προώθηση ιστοσελίδων & Facebook Post Θεσσαλονίκη

Μετά την προώθηση seo ιστοσελίδων σας προσφέρουμε προνομιακές τιμές για την δημιουργία post για το Facebook της επιχείρησής σας.

Ενημερωθείτε Σήμερα

Ενημερωθείτε Σήμερα για τα πακέτα Προώθησης Seo Ιστοσελίδων & eshop στην Θεσσαλονίκη & σε ολόκληρη την Ελλάδα της Little Giant

Από το 2010 η Little Giant αναλαμβάνει με μεγάλη επιτυχία, την προώθηση seo ιστοσελίδων & eshop επιχειρήσεων, ελευθέρων επαγελματιών και ιδιωτών.

 
Άρθρα για την προώθηση SEO
ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη

Άρθρα και χρήσιμες πληροφορίες για τις τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων από την Little Giant

Τα Google Analytics απαντούν στις ερωτήσεις σας. Δοκιμάστε το σήμερα

Πολλές φορές θέλετε να ενημερωθείτε για την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας ή τις πωλήσεις του e-shop σας. Όσοι δεν το κάνετε τακτικά καλό θα ήταν να ξεκινήσετε άμεσα να διαβάζετε τα Google Analytics για να βλέπετε χρήσιμα στατιστικά της ιστοσελίδας σας. (δείτε σχετικό άρθρο μας εδώ.)

Η Google πρόσθεσε τη δυνατότητα να γράφετε την ερώτηση σας στο panel των Google Analytics και να λαμβάνετε αμέσως την απάντηση!! Θέλετε να μάθετε την επισκεψιμότητα του τρέχοντος μήνα σε σύγκριση με τον προηγούμενο? Θέλετε να συγκρίνετε τις πωλήσεις του 2ου τριμήνου με το 1ο τρίμηνο? Τώρα μπορείτε άμεσα και έγκυρα.

Στο βίντεο παρακάτω μπορείτε να δείτε τον τρόπο ώστε να ενημερώνεστε άμεσα και έγκυρα από τα Google Analytics.

5 Λάθη στο Content Marketing που δεν πρέπει να κάνετε

Αρχικά, τι είναι το content marketing; Είναι η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου για ένα προϊόν/ υπηρεσία με στόχο την μετατροπή των εν δυνάμει πελατών σε πελάτες και των υπαρχόντων πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Αγαπώ, λοιπόν, το content marketing! Όχι μόνο επειδή χτίζει τα brands και ενισχύει τις πωλήσεις, αλλά και επειδή προσφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη.

Πώς μπορείς να εξασφαλίσεις την επιτυχία της content marketing στρατηγικής σου για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου;

Παρακάτω είναι πέντε λάθη και λόγοι, που οι content marketing καμπάνιες σου θα αποτύχουν και δεν θα οδηγήσουν σε πωλήσεις.

  1. Δεν δημιουργούν Buyer Personas

Για να αξιοποιήσεις στο έπακρο μια καμπάνια content marketing, απλά πρέπει το περιεχόμενό σου να εξυπηρετήσει τους πελάτες σου. Αυτό σημαίνει απλά ότι πρέπει να μιλήσει στις προκλήσεις των πελατών σου και στα αδύναμα σημεία τους (pain points). Για το λόγο αυτό, χρειάζεται να γνωρίζεις λεπτομερώς το προφίλ των πελατών σου και της αγοραστικής τους συμπεριφοράς.

Εδώ είναι 7 μέρη που θα πρέπει να συμπεριλάβεις για τη δημιουργία ενός buyer persona:

  • Εμπόδια και προβλήματα
  • Ερωτήσεις
  • Προτιμήσεις
  • Στόχοι
  • Λέξεις-κλειδιά και φράσεις που χρησιμοποιούν
  • Σενάριο δέσμευσης-αλληλεπίδρασης (engagement)
  1. Απουσία Empathy map (χάρτη ενσυναίσθησης) πελατών

Έχεις εντοπίσει τους πελάτες σου. Τώρα πρέπει να μπεις στο μυαλό τους!

Πώς; Το εργαλείο για να αποκτήσεις πληροφορίες για το μυαλό των πελατών σας είναι ο χάρτης συμπάθειας-εμπιστοσύνης (βλέπετε την παρακάτω εικόνα). Με τη βοήθειά του, μπορείς να καταλάβεις τι ακούν οι πελάτες σου, τι βλέπουν, τι σκέφτονται και τι νιώθουν και τι λένε και κάνουν καθημερινά.

 

 

Μπορεί να σκέφτεσαι ότι η δημιουργία του empathy map είναι μια αφόρητη διαδικασία, αλλά πίστεψέ με, αν γνωρίζεις τελείως τους πελάτες σου, θα ξέρεις τι είδους περιεχόμενο να δημιουργήσεις και έτσι, αυξάνονται σημαντικά οι πιθανότητες να ενισχυθούν οι πωλήσεις.

  1. Το περιεχόμενο δεν είναι χαρτογράφηση του «ταξιδιού» του αγοραστή

Πρέπει πρώτα να κατανοήσεις τα στάδια που περνάει ένας αγοραστής για να αγοράσει ένα προϊόν – από την επίσκεψη του site σου μέχρι να επικοινωνήσει με το τμήμα πωλήσεών. Στην παρακάτω εικόνα βλέπεις τα στάδια της πώλησης (Optinmonster).

 

 

Πώς, λοιπόν, το περιεχόμενο που δημιουργείς με βάση τον buyer persona και τον empathy map, χαρτογραφείται με το ταξίδι του αγοραστή:

Awareness (αναγνωρισιμότητα – ευαισθητοποίηση: ebooks, περιεχόμενο σύνταξης, περιεχόμενο εμπειρογνωμόνων, εκπαιδευτικό περιεχόμενο, reports έρευνας κ.λπ.

Consideration (Εξέταση): Οδηγός εμπειρογνωμόνων, συγκρίσεις, μετάδοση μέσω web, podcast, ζωντανή αλληλεπίδραση κ.λπ.

Preference (Προτίμηση): σύγκριση προμηθευτή, μελέτες περιπτώσεων, σύγκριση προϊόντων κ.λπ.

Purchase (Αγορά): Call-to-action κουμπιά, δοκιμή, βιβλιογραφία προϊόντων κ.λπ.

Loyalty & Advocacy (Εμπιστοσύνη & υποστήριξη): δημοσιεύσεις στα κοινωνικά μέσα, emails σε υπάρχοντες πελάτες κ.λπ.

Σε κάθε στάδιο, θα πρέπει να έχεις περιεχόμενο έτοιμο να απευθυνθεί στα ερωτήματα/ φόβο/ κράτηση των αγοραστών.

  1. Απουσία πλάνου διανομής περιεχομένου

Υπάρχουν δύο χρυσοί κανόνες στο content marketing – ο πρώτος είναι η δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου που χαρτογραφεί το ταξίδι του αγοραστή, και ο δεύτερος είναι να φτάσει το περιεχόμενο μπροστά στους υποψήφιους πελάτες σας.

Υπάρχουν τρία κανάλια διανομής περιεχομένου και χρειάζεται να δημιουργήσεις ένα σχέδιο για όλα αυτά τα κανάλια.

Διαθέσιμα κανάλια διανομής

Πρέπει πάντα να διανέμεις βασικό περιεχόμενο στα κανάλια διανομής που έχεις στην κατοχή σου, όπως το site σου, το blog, στους followers των κοινωνικών μέσων και στους συνδρομητές RSS.

Κερδισμένα κανάλια διανομής

Κερδισμένα κανάλια είναι για παράδειγμα τα: growthhackers.com, inbound.org, SlideShare, Quora και YouTube. Πρέπει να δημιουργήσεις κοινό σε τέτοια κανάλια για να αξιοποιήσεις την εξουσία τους. Ένα θετικό εδώ είναι ότι το περιεχόμενό σου μπορεί να γίνει viral καθώς το κύρος σου αναπτύσσεται σε αυτές τις πλατφόρμες.

Κανάλια διανομής επί πληρωμή

Παραδείγματα αποτελούν: οι διαφημίσεις προβολής (display ads), τα αποτελέσματα αναζήτησης με πληρωμή, οι διαφημιστικές αναρτήσεις και οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων. Τα κανάλια αυτά προσφέρουν άμεσα αποτελέσματα.

Θα πρέπει να εστιάσεις και στους τρεις τύπους καναλιών, ωστόσο προσάρμοσε τις προσπάθειές σου με βάση την τρέχουσα παρουσία σου σ’ αυτά τα κανάλια.

  1. Κακή παρακολούθηση, ανάλυση και βελτιστοποίηση.

Θα πρέπει να δημιουργήσεις μια ευέλικτη στρατηγική content marketing, η οποία ανταποκρίνεται και προσαρμόζεται στις ανάγκες του κοινού σου. Θα πρέπει να κάνεις τις απαραίτητες μετρήσεις, ειδικά των πωλήσεων, για να εκτιμήσεις την επιτυχία των προσπαθειών σου και να τροποποιήσεις την στρατηγική σου ώστε να είναι πιο αποτελεσματική.

Να θυμάσαι ότι χρειάζεται κάποιος χρόνος ουσιαστικά για να διαπιστώσεις τον πραγματικό αντίκτυπο του content marketing. Είναι η μακροπρόθεσμη στρατηγική και πρέπει να κρατήσεις την υπομονή σου! Με στρατηγική, το content marketing αποτελεί μία από τις καλύτερες μεθόδους marketing για το χτίσιμο ενός brand και την ενίσχυση των πωλήσεων.

Απλά, απέφυγε να κάνεις τα παραπάνω λάθη! Αν χρειάζεσαι βοήθεια, θα χαρούμε να βοηθήσουμε!

 

by Κωνσταντίνα Λινάρδου, Social Media Specialist.


Πηγές:

SocialMediaToday

SocialMediaToday

5 Τρόποι να αυξήσεις τις πωλήσεις σου από τη Black Friday μέσω των Social Media

Πέρσι, η πρώτη δοκιμαστική εφαρμογή αυτής της καταναλωτικής προωθητικής ενέργειας αποδείχτηκε επιτυχημένη, με τις Top 6 κατηγορίες πωλήσεων να είναι: Τεχνολογία, Παπούτσια, Ρουχισμός, Κοσμήματα, Ρολόγια & αξεσουάρ, και Μπουφάν, παλτό κ.α. Έτσι, στις 24 Νοεμβρίου, παροτρύνονται να προετοιμαστούν όχι μόνο οι μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις αλλά και οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες.

Το κοινό, μάλιστα, έχει ήδη αρχίσει το ψάξιμο, όπως μας δείχνουν τα Google Trends. Οι περισσότερες αναζητήσεις, βέβαια, πραγματοποιούνται 5 ημέρες πριν την έναρξη της Black Friday. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να προετοιμάσεις σωστά τη στρατηγική της επιχείρησής σου στα social media.

 

 

  1. Δημιούργησε suspense

Δεν είναι ανάγκη να περιμένεις μέχρι εκείνη τη μέρα για να προκαλέσεις τον ενθουσιασμό των πελατών σου! Το κοινό ήδη ψάχνει, οπότε είναι ευκαιρία να ξεκινήσεις και εσύ τα «πειράγματα» και τους υπαινιγμούς σχετικά με τα προϊόντα που θα έχουν έκπτωση. Για παράδειγμα, μπορείς να τρέξεις διαγωνισμό στο Facebook, να δημιουργήσεις παιχνίδια και να κάνεις αναρτήσεις (posts) με teasers. Η αντίστροφη μέτρηση (Countdowns) των ημερών πριν τη Black Friday και η ενημέρωση καθημερινά της εικόνας προφίλ στο Facebook, Twitter, Instagram είναι εξαιρετική ιδέα για να αυξήσεις τη προσμονή του κοινού.

  1. Προώθησε τις προσφορές σου

Το μόνο πράγμα που το κοινό αγαπά περισσότερο από μία προσφορά είναι μια αποκλειστική προσφορά! Προώθησε τις αποκλειστικές προσφορές σε όλα τα Social Media κανάλια της επιχείρησής σου και/ή δώσε αποκλειστικούς κωδικούς προώθησης στους followers σου. Αυτό μπορεί να είναι κάτι απλό, όπως δωρεάν μεταφορικά, ή κάτι μεγαλύτερο, όπως το να δημιουργήσεις ένα Facebook app με καθημερινά deals! Πολύ αποτελεσματικό θα είναι να οργανώσεις καμπάνιες email marketing για το σκοπό αυτό! Όσο περισσότερο το κοινό βλέπει τις προσφορές σου, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να αντισταθεί!

  1. Ενθάρρυνε τις κοινοποιήσεις

Η χρήση των Facebook offers θα ενισχύσει τα posts σου και θα κάνει viral τις εκπτώσεις σου, αφού μοιράζονται περισσότερο από τα άλλα posts.

 

Απαραίτητο είναι να προσθέσεις social share κουμπιά σε όλα τα εκπτωτικά προϊόντα.

 

 

Κάνε εκπτώσεις σε κατηγορίες προϊόντων (π.χ. 30% έκπτωση σε όλα τα παπούτσια) και ανάρτησε στο Facebook φωτογραφίες με τις πληροφορίες της έκπτωσης, ώστε να είναι εύκολο για το κοινό να τις κάνει share. Αντίστοιχα, κάνε tweets και Instagram stories για τα διαφορετικά deals.

 

 

  1. Ενίσχυσε τον ενθουσιασμό και την ανυπομονησία κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων

Ενημέρωσε το κοινό με tweets και Facebook posts σχετικά με τα προϊόντα που εξαντλήθηκαν αλλά και για το απόθεμα των προϊόντων και τα διαθέσιμα τεμάχια. Με το τρόπο αυτό, το κοινό θα επισπεύσει τις αγορές!

  1. Αξιοποίησε το φυσικό σου κατάστημα

Δημιούργησε ένα Facebook Event, όπου θα ενημερώνεις για τις προσφορές εντός του καταστήματος. Το κέρδος θα είναι διπλό: Περισσότερος κόσμος θα μάθει για τις εκπτώσεις σου και θα αποκτήσεις δωρεάν “viral” προβολή κάθε φορά που κάποιος κάνει join στο event. Δώσε κίνητρα στο κοινό για να κάνει check-in στο κατάστημά σου, όπως μία επιπλέον έκπτωση, ένα μικρό δώρο ή συμμετοχή σε διαγωνισμό.

Δύο ημέρες πριν τη Black Friday, οι αναζητήσεις αγγίζουν το peak τους τις βραδινές ώρες (20:00 – 22:00), ενώ την Παρασκευή γύρω στις 14:00 το μεσημέρι. Μελέτες της Google δείχνουν ότι πολλοί δημιουργούν wishlist αλλά και εγγράφονται σε newsletter για να έχουν έγκαιρη ενημέρωση των προϊόντων με έκπτωση. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να οργανώσεις καμπάνιες emails και να προσελκύεις το κοινό ανάλογα της συμπεριφοράς τους στο eshop σου.

Να έχεις υπόψη σου ότι η BLACK FRIDAY είναι περισσότερα από μια προωθητική ενέργεια για την αύξηση των πωλήσεων μιας μέρας. Είναι μια ευκαιρία να προσελκύσεις το κοινό και τους αγοραστές που θα μετατραπούν σε μακροπρόθεσμους πελάτες, πιστούς στο brand σου. Και τα Social Media αποτελούν εργαλείο-κλειδί για να ανακοινώσεις τις προσφορές σου! Αν, λοιπόν, θέλεις να επωφεληθείς στο μέγιστο από αυτή την ενέργεια, άρχισε να σχεδιάζεις τη Social Media στρατηγική σου.

Χρειάζεσαι βοήθεια; Δεν είναι αργά! Θα χαρούμε να βοηθήσουμε!

 

by Κωνσταντίνα Λινάρδου, Social Media Specialist.


Πηγές:

Plaisio Blog

Social Media Today

The Social Skinny

Google Trends

Designed by Freepik