Προώθηση ιστοσελίδων SEO Αθήνα
Πρώτη σελίδα στα αποτελέσματα της Google με seo προώθηση ιστοσελίδων
Η Google έχει αλλάξει το ίντερνετ και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα άτομα και οι επιχειρήσεις σε αυτό. Ολοένα και εξελίσσεται και η κάθε εταιρεία πρέπει να παραμένει σε επαγρύπνηση, εάν επιθυμεί να έχει επιτυχία εντός και εκτός ίντερνετ. Για να μπορέσει η επιχείρησή σας να ανέβει στην πρώτη σελίδα της Google θα πρέπει να επενδύσει σε ένα σωστό πλάνο προώθησης seo της ιστοσελίδας σας. Έτσι, θα μπορέσετε να ανεβείτε στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της Google.
Εάν έχετε δημιουργήσει ένα eshop ή μια ιστοσελίδα και επιθυμείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, μέσω της προώθησης της ιστοσελίδας, θα πρέπει να ορίσετε ένα πλάνο, ώστε να εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων των αναζητήσεων της Google, για τις λέξεις-κλειδιά που αφορούν την επιχείρησή σας και αναζητούν οι πελάτες σας.
Εάν, για παράδειγμα, έχετε κατάστημα με αθλητικά ρούχα και παπούτσια, σας ενδιαφέρει η λέξη-κλειδί «φόρμα γυμναστικής». Με το SEO ιστοσελίδων θα έχουμε φροντίσει ώστε να εμφανίζεστε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google για το keyword «φόρμα γυμναστικής», ώστε όσοι πραγματοποιούν τη συγκεκριμένη αναζήτηση να βλέπουν τη δική σας ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα της Google.
Έτσι, ο πιθανός αγοραστής θα σας δει πιο εύκολα και είναι πολύ πιο πιθανό να επισκεφθεί το κατάστημά σας και να πραγματοποιήσει κάποια αγορά.
Οι τρεις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google μοιράζονται το 70% των επισκέψεων, ενώ το υπόλοιπο 30% το μοιράζονται όλες οι υπόλοιπες θέσεις κάτω από την τριάδα. Στόχος της προώθησης ιστοσελίδων λοιπόν, είναι να βρεθείτε στις 3 πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google, να ανέβετε δηλαδή στην πρώτη σελίδα της Google. Αρχικό βήμα, βέβαια, μπορεί να είναι και η εμφάνισή σας στην πρώτη δεκάδα, δηλαδή στην πρώτη σελίδα της Google.
Το αποτέλεσμα θα είναι να σας δει πιο εύκολα ο εν δυνάμει πελάτης σας και να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας. Κατόπιν, θα αναζητήσει αυτό που τον ενδιαφέρει και πιθανόν να ολοκληρώσει κάποια αγορά. Φυσικά, όμως, το πρώτο στάδιο θα είναι να σας βρει και να μάθει την ύπαρξη της ιστοσελίδας και της επιχείρησής σας.
Αποτέλεσμα μιας στρατηγικής SEO είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας και βέβαια η αύξηση των πωλήσεων σας.
Όταν οι μηχανές αναζήτησης ξεκίνησαν τη λειτουργία τους, ήταν σχετικά εύκολο να μπορέσει κανείς να δομήσει μια στρατηγική για προώθηση SEO της ιστοσελίδας του και να βελτιώσει τις πωλήσεις του, μέσα από την κατάταξή του στις υψηλότερες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google. Ωστόσο, ο αλγόριθμος της Google, βρέθηκε να χειραγωγείται και να ανεβαίνουν σελίδες στις πρώτες θέσεις με αθέμιτα μέσα, με αποτέλεσμα η εταιρεία να λάβει τα μέτρα της εναντίων τέτοιων τακτικών. Με συνεχείς βελτιώσεις και νέες προσθήκες, η Google μετέτρεψε και συνεχίζει να εξελίσσει διαρκώς τον αλγόριθμό της για να είναι ανθεκτικός απέναντι σε κακόβουλες πρακτικές.
Κατά συνέπεια, όμως, οι αλλαγές στις οργανικές αναζητήσεις πραγματοποιούνται με πολύ αργή ταχύτητα και οι καινούριες ιστοσελίδες είναι πολύ δύσκολο να εμφανιστούν στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων. Παρακάτω αναλύουμε ορισμένους λόγους για τους οποίους συμβαίνει αυτό.
Συνεχώς δημιουργούνται νέα eshop και ιστοσελίδες τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, με στόχο να αξιοποιήσουν το ολοένα αυξανόμενο κοινό που απευθύνεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στην Ελλάδα παρατηρείται ανάπτυξή του με σταθερό ετήσιο ποσοστό της τάξεως του 20%, χωρίς να υφίσταται τις διακυμάνσεις που βιώνει το παραδοσιακό εμπόριο.
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα/eshop αυξάνονται σε ταχύτατους ρυθμούς, κάνοντας εξαιρετικά δύσκολο -ακόμα και για ιστοσελίδες που πραγματοποιούν για χρόνια SEO πρακτικές- το να παραμείνουν στις θέσεις που με κόπο έχουν κατακτήσει. Επομένως, απαιτείται συνεχής έλεγχος και βελτιστοποιήσεις στην seo προώθηση ιστοσελίδων, για να μπορέσει κανείς να εμφανιστεί και να παραμείνει στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google
Πλέον το μηνιαίο SEO/προώθηση ιστοσελίδων είναι αναγκαίο για να μπορέσετε να παραμένετε στο επίπεδο των οργανικών αναζητήσεων που έχετε συνηθίσει να λαμβάνετε και να μην εντοπίσετε ξαφνική μείωση επισκέψεων και πωλήσεων.
Οι ιστοσελίδες που παραμένουν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google δημιουργούν συνεχώς νέα backlinks, διατηρούν ενεργά τα social media τους με συχνές δημοσιεύσεις και κρατούν ανανεωμένο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας τους. Μια αντίστοιχη τακτική θα πρέπει να ακολουθήσετε και εσείς, για να προωθήσετε με επιτυχία την ιστοσελίδα σας, για να μπορέσετε να τους ανταγωνιστείτε και να κερδίσετε έδαφος και πωλήσεις.
Το μηνιαίο SEO ιστοσελίδων, δηλαδή, θα καταφέρει να σας προσφέρει άνοδο στην κατάταξη των αποτελεσμάτων της Google και θα διατηρούνται οι ήδη υπάρχουσες. Επομένως, αξιοποιήστε το τόσο για ανάπτυξη και όσο και για τη διατήρηση της ιστοσελίδας σας στην πρώτη σελίδα της Google.
Εάν έχετε δημιουργήσει ένα eshop ή μια ιστοσελίδα και επιθυμείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, μέσω της προώθησης της ιστοσελίδας, θα πρέπει να ορίσετε ένα πλάνο, ώστε να εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων των αναζητήσεων της Google, για τις λέξεις-κλειδιά που αφορούν την επιχείρησή σας και αναζητούν οι πελάτες σας.
Εάν, για παράδειγμα, έχετε κατάστημα με αθλητικά ρούχα και παπούτσια, σας ενδιαφέρει η λέξη-κλειδί «φόρμα γυμναστικής». Με το SEO ιστοσελίδων θα έχουμε φροντίσει ώστε να εμφανίζεστε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google για το keyword «φόρμα γυμναστικής», ώστε όσοι πραγματοποιούν τη συγκεκριμένη αναζήτηση να βλέπουν τη δική σας ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα της Google.
Έτσι, ο πιθανός αγοραστής θα σας δει πιο εύκολα και είναι πολύ πιο πιθανό να επισκεφθεί το κατάστημά σας και να πραγματοποιήσει κάποια αγορά.
Το να ανέβει μια παλιά ιστοσελίδα στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων αναζήτησης, μέσω της προώθησης ιστοσελίδων seo, είναι εξίσου σημαντική και απαιτητική διαδικασία. Πολλές φορές οι παλιές ιστοσελίδες δε διαθέτουν τις απαραίτητες προδιαγραφές ώστε μια στρατηγική SEO να είναι άμεσα αποδοτική. Ίσως χρειαστεί να γίνει βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για SEO ή ακόμα να πραγματοποιηθεί εξ’ ολοκλήρου redesign της ιστοσελίδας.
Πρώτα απ’ όλα, λοιπόν, πρέπει να εντοπίσουμε κατά πόσο είναι σε θέση η υπάρχουσα ιστοσελίδα να υποστηρίξει μια SEO στρατηγική. Έπειτα, πρέπει να προσαρμόσουμε τόσο το περιεχόμενο και τις περιγραφές που υπάρχουν στην ιστοσελίδα σας, ώστε να είναι διαμορφωμένες βάσει των «οδηγιών» του SEO, όσο και να αναπτύξουμε την κατάλληλη στρατηγική με τη δημιουργία ποιοτικών backlinks και συνολική στρατηγική σε διαφορετικά κανάλια digital marketing, ώστε να επιτύχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα στην κατάταξη των αποτελεσμάτων της Google.
Αυτή η ερώτηση δεν έχει ακριβή και συγκεκριμένη απάντηση, καθώς είναι πολλοί οι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν το συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Οι συγκεκριμένοι παράγοντες αφορούν το χρόνο παρουσίας της σελίδας στο διαδίκτυο, τους ανταγωνιστές, καθώς και τις αλλαγές αλγορίθμου της Google.
Ο συνήθης απαιτούμενος χρόνος είναι από 6 μήνες, έως και ένα χρόνο, με το ακριβές διάστημα να διαφέρει κατά περίπτωση. Η προώθηση ιστοσελίδων seo για εμφάνισή της στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google, μπορεί να επηρεαστεί από τη θέση των ανταγωνιστών, καθώς και από τις δικές τους αντίστοιχες προσπάθειες. Φυσικά, όσο πιο συστηματικές είναι οι δικές σας εργασίες αναφορικά με τη δημιουργία περιεχομένου, την ποιότητα και την ποσότητα των backlinks που οδηγούν στην ιστοσελίδα σας, καθώς και τη σωστή δομή και την ποιότητα του περιεχομένου της, τόσο πιο εύκολα θα καταφέρετε να ανεβείτε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google.
Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε εκ των προτέρων να έχουμε σαφή εικόνα για το χρόνο που θα χρειαστεί η σελίδα σας να ανέβει στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google. Ωστόσο, μια πλήρης μελέτη και ανάλυση θα μας δώσει μια καλύτερη εικόνα για τις ανάγκες της επιχείρησής σας και η εκτίμησή μας θα μπορέσει να γίνει πιο συγκεκριμένη, σχετικά με το χρόνο που θα απαιτηθεί. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να διαμορφώσουμε την κατάλληλη στρατηγική για την προώθηση ιστοσελίδων SEO που έχει ανάγκη η ιστοσελίδα σας.
Για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο για προώθηση ιστοσελίδων στη Google πρέπει πρώτα να πραγματοποιήσουμε ολοκληρωμένο έλεγχο του ιστοσελίδα σας, για να εντοπίσουμε σε τι κατάσταση βρίσκεται και εάν χρειάζεται τυχόν βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για SEO. Έπειτα, πραγματοποιούμε μελέτη σχετικά με τους ανταγωνιστές σας καθώς και τις λέξεις-κλειδιά στις οποίες θα πρέπει να στοχεύσετε.
Κατόπιν της παρουσίασης του συγκεκριμένου πλάνου σε εσάς, μπορούμε να προχωρήσουμε σε συμφωνία η οποία στόχο έχει την προώθηση της ιστοσελίδας σας στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google. Φυσικά, κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας θα λαμβάνετε ενημερώσεις και αναφορές σχετικά με την εξέλιξη και την απόδοση του πλάνου στο οποίο έχουμε συμφωνήσει.
Τα αποτελέσματα μιας στρατηγικής SEO είναι μακροπρόθεσμα. Η εφαρμογή τους γίνεται βάσει των οδηγιών των μηχανών αναζήτησης, ενώ προσαρμόζονται τακτικά για να μπορούν να είναι συνεχώς αποδοτικά. Παράλληλα, γίνονται μετρήσεις της σελίδας σας και της αποτελεσματικότητας των μεθόδων μας για την προώθηση ιστοσελίδων στη Google, ώστε να εξασφαλίσουμε όχι μόνο ότι η ιστοσελίδα σας θα εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google, αλλά και ότι θα παραμείνει εκεί.
Φυσικά, όπως εσείς, έτσι και οι ανταγωνιστές σας συνεχίζουν τις προσπάθειες για να εμφανίζονται στις καλύτερες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google, επομένως μπορείτε να αντιληφθείτε ότι η διαδικασία διατήρησης της θέσης σας πρέπει να είναι συνεχής. Άλλωστε, τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας είναι μόνο 10, κάνοντας ιδιαίτερα ανταγωνιστική τη διατήρηση της κορυφαίας θέσης ενώ οι ανακατατάξεις που πραγματοποιούνται είναι αρκετές.
Ωστόσο, δε χρειάζεται να ανησυχείτε ότι δε θα μπορείτε να ανταποκριθείτε στο κόστος της προώθησης της ιστοσελίδας σας στη Google.
Η εμφάνισή σας στις υψηλότερες θέσεις θα φέρει άμεση προβολή, επισκεψιμότητα και κατά συνέπεια πωλήσεις, επιστρέφοντας σε εσάς όχι μόνο το κόστος της επένδυσής σας αλλά και επιπλέον έσοδα! Ουσιαστικά αποτελεί μια αποδοτική μέθοδο, η οποία σας βοηθάει στην ανάπτυξη και εξέλιξη της επιχείρησής σας
Οι υπηρεσίες για προώθηση ιστοσελίδων SEO μπορούν να έχουν μηνιαίο κόστος από 100€ έως κάποιες χιλιάδες ευρώ, ανάλογα με το μέγεθος και το μπάτζετ της εταιρείας σας, τις λέξεις-κλειδιά στις οποίες στοχεύετε, την τρέχουσα θέση σας και τη γεωγραφική περιοχή στην οποία επιθυμείτε να εστιάσετε. Το μόνο που χρειάζεται, ωστόσο, είναι να κάνετε το πρώτο βήμα και να ζητήσετε μια προσφορά από την εταιρεία μας. Από κοινού θα καταλήξουμε σε ένα πλάνο που σας εξυπηρετεί και καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Άλλωστε, η προώθηση ιστοσελίδων SEO αποτελεί την πιο αποτελεσματική μέθοδο με μακροπρόθεσμα αποτελέσματα σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο είδος διαφήμισης στο ίντερνετ, με την καλύτερη σχέση απόδοσης κόστους.
Η στρατηγική SEO, όπως έχουμε ήδη αναφέρει, βασίζεται και εξαρτάται από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες, επομένως απαιτεί και πολλές γνώσεις. Η εταιρεία μας μπορεί να δημιουργήσει και να διεκπεραιώσει το κατάλληλο πλάνο, ώστε να πραγματοποιήσει έρευνα των ανταγωνιστών σας, να εντοπίσει την κατάταξή σας και να σας προτείνει τις απαραίτητες βελτιώσεις που πρέπει να ολοκληρωθούν, προτού ξεκινήσει η εφαρμογή της στρατηγικής για την προώθηση της ιστοσελίδας σας με SEO. Κατά την εφαρμογή της πραγματοποιούνται οι κατάλληλες διαδικασίες ώστε να εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google, καθώς και να διατηρήσετε και ολοένα να βελτιώνετε την κατάταξή σας.
Φυσικά, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που πολλοί επιχειρηματίες προσπαθούν να κάνουν μόνοι τους την προώθηση των ιστοσελίδων τους, όμως φυσικά αντιλαμβανόμαστε ότι τα αποτελέσματα δεν μπορούν να είναι τα ίδια που θα σας φέρει μια εταιρεία που ειδικεύεται στην προώθηση ιστοσελίδων seo. Οι έμπειροι SEO Experts της εταιρείας μας μπορούν να σας προσφέρουν την απαραίτητη τεχνογνωσία για να εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google. Άλλωστε, έχουμε καταφέρει να φτάσουν δεκάδες πελάτες μας στα κορυφαία αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, κάτι που επιτυγχάνεται έπειτα από πολλές ώρες εργασίας.
Η εταιρεία μας φροντίζει να σας ενημερώνει καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας μας για την εξέλιξη της προώθησης της ιστοσελίδας σας. Μέσα από μηνιαία reports θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη του πλάνου και την απόδοση της στρατηγικής SEO που ακολουθούμε. Με τα εργαλεία που προσφέρει η ίδια η Google θα μπορείτε να βλέπετε αναφορές σχετικά με την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές που σας έχει αποφέρει η εφαρμογή του πλάνου που έχουμε δημιουργήσει.
Έτσι, θα μπορείτε να εντοπίζετε τον τρόπο με τον οποίο έχει εξελιχθεί η καμπάνια μας και να βλέπετε αναλυτικά τι σας έχει αποφέρει η συγκεκριμένη επένδυση. Συνεπώς, θα έχετε πλήρη εικόνα για την αποτελεσματικότητα και την απόδοσή της για την εταιρεία σας, ενώ θα μπορούμε από κοινού να την προσαρμόσουμε για την επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων.
Πολλές ιστοσελίδες δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για να φτάσουν στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google. Η εταιρεία μας θα πραγματοποιήσει έλεγχο στην ιστοσελίδα σας για να μπορέσουμε να σας προτείνουμε το κατάλληλο πλάνο για το ιστοσελίδα σας.
Εάν η ιστοσελίδα σας είναι δομημένη με τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να πετύχει μια στρατηγική προώθησης SEO, τότε θα είναι εύκολο να προχωρήσουμε άμεσα στο κατάλληλο πλάνο για να επιτύχουμε την εμφάνισή της στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google.
Εάν, ωστόσο, η ιστοσελίδα σας δεν πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις, είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε και να υλοποιήσουμε ένα πλάνο βελτιστοποίησης ιστοσελίδας για SEO με βάση τα πρότυπα που ακολουθούνται. Έπειτα, συνεχίζουμε τη στρατηγική μας για την προώθηση της ιστοσελίδας σας, ώστε να ανέβετε στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της Google.
Έτσι, σε κάθε περίπτωση μπορείτε να έχετε μια SEO friendly ιστοσελίδα, χωρίς την παρουσία τεχνικών προβλημάτων, η οποία θα αναγνωρίζεται εύκολα από τα bots και τους crawlers των μηχανών αναζήτησης.
Από το 2010 η Little Giant δραστηριοποιείται στον τομέα της κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων, από διαφορετικούς χώρους. Οι πελάτες μας αναφέρουν 50% αύξηση των πωλήσεών τους καθώς και συνολική ανάπτυξη, βασισμένη στην online στρατηγική που προτείνει η ομάδα της LittleGiant.
Φροντίζουμε να σας παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις και επιλογές κατασκευής ιστοσελίδων και e-shop, καθώς και προώθησής τους για την εμφάνιση στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google. Στόχος μας είναι να σας βοηθήσουμε στη δημιουργία μιας online παρουσίας που θα σας φέρει νέους πελάτες και υψηλές πωλήσεις.
Ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρείας σας, αντιμετωπίζουμε τον εκάστοτε πελάτη με σεβασμό, σοβαρότητα και επαγγελματισμό. Η άψογη λειτουργία, η δημιουργία περιεχομένου και η στρατηγική marketing μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε μαζί με τους πελάτες μας ιστοσελίδες και eshop που διευκολύνουν την επίτευξη των στόχων που έχουν θέσει.
Η ομάδα της Little Giant έχει καταφέρει να ανεβάσει πολλές ιστοσελίδες στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google. Οι μέθοδοι τις οποίες ακολουθούμε έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές σε πληθώρα διαφορετικών περιπτώσεων πελατών, ενώ η ομάδα μας ενημερώνεται συνεχώς για τις εξελίξεις του αλγορίθμου της Google, καθώς και όλων των νεότερων πρακτικών.
Εάν η σελίδα σας δεν εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Google, με αποτέλεσμα να μη λαμβάνει τις επισκέψεις που θα θέλατε και οι πωλήσεις σας να μην σας ικανοποιούν, τότε θα πρέπει να εξετάσετε εάν η δομή της είναι SEO friendly, εάν δηλαδή ακολουθεί τους κατάλληλους «κανόνες» στο περιεχόμενο και τις περιγραφές της για να μπορέσει η Google να τη «διαβάσει» και να τη συσχετίσει με τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες και οι πιθανοί πελάτες σας.
Επίσης, θα πρέπει να ελέγξετε και να αυξήσετε τα links που οδηγούν στη σελίδα σας. Η συγκεκριμένη μέθοδος αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα, αρκεί να ολοκληρωθεί με ποιοτικό τρόπο, ακολουθώντας τις οδηγίες των μηχανών αναζήτησης. Δεν είναι λίγες οι φορές που λάθος τακτικές, οι οποίες αντιβαίνουν τους κανόνες των μηχανών αναζήτησης, έχουν προκαλέσει «βλάβη» στις ιστοσελίδες και έχουν επιβληθεί penalty, τα οποία αποτρέπουν την εμφάνιση στις σελίδες των αποτελεσμάτων για πολύ καιρό.
Προώθηση Seo ιστοσελίδων & eshop Αθήνα
Προώθηση Seo ιστοσελίδων για αύξηση των πωλήσεων σας στο διαδίκτυο.
Προώθηση Seo επαγγελματικών ιστοσελίδων Αθήνα
Προώθηση Seo επαγγελματικών ιστοσελίδων για αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο.
Προώθηση Seo απλής ιστοσελίδας & eshop Αθήνα
Προώθηση απλής ιστοσελίδας & eshop για αύξηση πωλήσεων μέσω internet.
Από το 2010 μας εμπιστεύονται χιλιάδες επιχειρήσεις & ελεύθεροι επαγγελματίες για την προώθηση Seo των ιστοσελίδων & eshop. Διαθέτουμε μεγάλη εμπειρία στην προώθηση Seo ιστοσελίδων & eshop και διαθέτουμε τις καλύτερες τιμές της αγοράς.
Αξιόπιστη προώθηση Seo ιστοσελίδων Αθήνα με την ποιότητα και την εμπειρία της Little Giant.
Ποιοτική προώθηση απλών ιστοσελίδων & eshop Αθήνα για να για να ανέβουν 1η σελίδα στη Google. Λαμβάνουμε υπόψιν μας τα κριτήρια που θέτει η Google για την σωστή κατασκευή ιστοσελίδων και τα εφαρμόζουμε άμεσα.
Διαθέτουμε την εμπειρία και την εξειδίκευση στην προώθηση Seo ιστοσελίδων & eshop οι οποίος με την σωστή προώθηση seo αυξάνουν τις πωλήσεις τους μέσω Internet.
Στην Little Giant σας προσφέρουμε ποιοτική προώθηση Seo ιστοσελίδων και όχι μόνο.
Με την προώθηση seo ιστοσελίδων & eshop σας προσφέρουμε:
Δωρεάν 1 ώρα συμβούλευση για την επιχείρηση σας.
Προώθηση Seo ιστοσελίδων Αθήνα
Στην προώθηση seo ιστοσελίδων προσφέρουμε μεγάλες εκπτώσεις σε τιμές πακέτο για το Seo ώστε να μπορείτε να ανέβετε στην 1η σελίδα των αποτελεσμάτων της Google.
Προώθηση Seo eshop Αθήνα
Η προώθηση seo eshop είναι το πρώτο βήμα ώστε να μπορείτε να ανέβετε στην 1η σελίδα των αποτελεσμάτων της Google και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Προώθηση Seo απλών ιστοσελίδων & eshop Αθήνα
H προώθηση seo απλών ιστοσελίδων & eshop είναι το 1ο βήμα που θα κάνει η επιχείρησή σας. Σας προσφέρουμε μεγάλες εκπτώσεις σε τιμές πακέτο, ώστε να ανέβετε στα πρώτα 10 αποτελέσματα της Google.
Προώθηση seo ιστοσελίδων & Google Ads Αθήνα
Μετά την προώθηση seo ιστοσελίδων & eshop σας προσφέρουμε προνομιακές τιμές για τις διαφημίσεις-Google Ads της επιχείρησής σας.
Προώθηση ιστοσελίδων & Facebook Post Αθήνα
Μετά την προώθηση seo ιστοσελίδων σας προσφέρουμε προνομιακές τιμές για την δημιουργία post για το Facebook της επιχείρησής σας.
Ενημερωθείτε Σήμερα για τα πακέτα Προώθησης Seo Ιστοσελίδων & eshop στην Αθήνα & σε ολόκληρη την Ελλάδα της Little Giant.
Από το 2010 η Little Giant αναλαμβάνει με μεγάλη επιτυχία, την προώθηση seo ιστοσελίδων & eshop επιχειρήσεων, ελευθέρων επαγελματιών και ιδιωτών.
SEO ιστοσελίδων Αθήνα
Άρθρα και χρήσιμες πληροφορίες για τις τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων από την Little Giant
Πολλές φορές θέλετε να ενημερωθείτε για την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας ή τις πωλήσεις του e-shop σας. Όσοι δεν το κάνετε τακτικά καλό θα ήταν να ξεκινήσετε άμεσα να διαβάζετε τα Google Analytics για να βλέπετε χρήσιμα στατιστικά της ιστοσελίδας σας. (δείτε σχετικό άρθρο μας εδώ.)
Η Google πρόσθεσε τη δυνατότητα να γράφετε την ερώτηση σας στο panel των Google Analytics και να λαμβάνετε αμέσως την απάντηση!! Θέλετε να μάθετε την επισκεψιμότητα του τρέχοντος μήνα σε σύγκριση με τον προηγούμενο? Θέλετε να συγκρίνετε τις πωλήσεις του 2ου τριμήνου με το 1ο τρίμηνο? Τώρα μπορείτε άμεσα και έγκυρα.
Στο βίντεο παρακάτω μπορείτε να δείτε τον τρόπο ώστε να ενημερώνεστε άμεσα και έγκυρα από τα Google Analytics.
Αρχικά, τι είναι το content marketing; Είναι η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου για ένα προϊόν/ υπηρεσία με στόχο την μετατροπή των εν δυνάμει πελατών σε πελάτες και των υπαρχόντων πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Αγαπώ, λοιπόν, το content marketing! Όχι μόνο επειδή χτίζει τα brands και ενισχύει τις πωλήσεις, αλλά και επειδή προσφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη.
Πώς μπορείς να εξασφαλίσεις την επιτυχία της content marketing στρατηγικής σου για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου;
Παρακάτω είναι πέντε λάθη και λόγοι, που οι content marketing καμπάνιες σου θα αποτύχουν και δεν θα οδηγήσουν σε πωλήσεις.
- Δεν δημιουργούν Buyer Personas
Για να αξιοποιήσεις στο έπακρο μια καμπάνια content marketing, απλά πρέπει το περιεχόμενό σου να εξυπηρετήσει τους πελάτες σου. Αυτό σημαίνει απλά ότι πρέπει να μιλήσει στις προκλήσεις των πελατών σου και στα αδύναμα σημεία τους (pain points). Για το λόγο αυτό, χρειάζεται να γνωρίζεις λεπτομερώς το προφίλ των πελατών σου και της αγοραστικής τους συμπεριφοράς.
Εδώ είναι 7 μέρη που θα πρέπει να συμπεριλάβεις για τη δημιουργία ενός buyer persona:
- Εμπόδια και προβλήματα
- Ερωτήσεις
- Προτιμήσεις
- Στόχοι
- Λέξεις-κλειδιά και φράσεις που χρησιμοποιούν
- Σενάριο δέσμευσης-αλληλεπίδρασης (engagement)
- Απουσία Empathy map (χάρτη ενσυναίσθησης) πελατών
Έχεις εντοπίσει τους πελάτες σου. Τώρα πρέπει να μπεις στο μυαλό τους!
Πώς; Το εργαλείο για να αποκτήσεις πληροφορίες για το μυαλό των πελατών σας είναι ο χάρτης συμπάθειας-εμπιστοσύνης (βλέπετε την παρακάτω εικόνα). Με τη βοήθειά του, μπορείς να καταλάβεις τι ακούν οι πελάτες σου, τι βλέπουν, τι σκέφτονται και τι νιώθουν και τι λένε και κάνουν καθημερινά.
Μπορεί να σκέφτεσαι ότι η δημιουργία του empathy map είναι μια αφόρητη διαδικασία, αλλά πίστεψέ με, αν γνωρίζεις τελείως τους πελάτες σου, θα ξέρεις τι είδους περιεχόμενο να δημιουργήσεις και έτσι, αυξάνονται σημαντικά οι πιθανότητες να ενισχυθούν οι πωλήσεις.
- Το περιεχόμενο δεν είναι χαρτογράφηση του «ταξιδιού» του αγοραστή
Πρέπει πρώτα να κατανοήσεις τα στάδια που περνάει ένας αγοραστής για να αγοράσει ένα προϊόν – από την επίσκεψη του site σου μέχρι να επικοινωνήσει με το τμήμα πωλήσεών. Στην παρακάτω εικόνα βλέπεις τα στάδια της πώλησης (Optinmonster).
Πώς, λοιπόν, το περιεχόμενο που δημιουργείς με βάση τον buyer persona και τον empathy map, χαρτογραφείται με το ταξίδι του αγοραστή:
Awareness (αναγνωρισιμότητα – ευαισθητοποίηση: ebooks, περιεχόμενο σύνταξης, περιεχόμενο εμπειρογνωμόνων, εκπαιδευτικό περιεχόμενο, reports έρευνας κ.λπ.
Consideration (Εξέταση): Οδηγός εμπειρογνωμόνων, συγκρίσεις, μετάδοση μέσω web, podcast, ζωντανή αλληλεπίδραση κ.λπ.
Preference (Προτίμηση): σύγκριση προμηθευτή, μελέτες περιπτώσεων, σύγκριση προϊόντων κ.λπ.
Purchase (Αγορά): Call-to-action κουμπιά, δοκιμή, βιβλιογραφία προϊόντων κ.λπ.
Loyalty & Advocacy (Εμπιστοσύνη & υποστήριξη): δημοσιεύσεις στα κοινωνικά μέσα, emails σε υπάρχοντες πελάτες κ.λπ.
Σε κάθε στάδιο, θα πρέπει να έχεις περιεχόμενο έτοιμο να απευθυνθεί στα ερωτήματα/ φόβο/ κράτηση των αγοραστών.
- Απουσία πλάνου διανομής περιεχομένου
Υπάρχουν δύο χρυσοί κανόνες στο content marketing – ο πρώτος είναι η δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου που χαρτογραφεί το ταξίδι του αγοραστή, και ο δεύτερος είναι να φτάσει το περιεχόμενο μπροστά στους υποψήφιους πελάτες σας.
Υπάρχουν τρία κανάλια διανομής περιεχομένου και χρειάζεται να δημιουργήσεις ένα σχέδιο για όλα αυτά τα κανάλια.
Διαθέσιμα κανάλια διανομής
Πρέπει πάντα να διανέμεις βασικό περιεχόμενο στα κανάλια διανομής που έχεις στην κατοχή σου, όπως το site σου, το blog, στους followers των κοινωνικών μέσων και στους συνδρομητές RSS.
Κερδισμένα κανάλια διανομής
Κερδισμένα κανάλια είναι για παράδειγμα τα: growthhackers.com, inbound.org, SlideShare, Quora και YouTube. Πρέπει να δημιουργήσεις κοινό σε τέτοια κανάλια για να αξιοποιήσεις την εξουσία τους. Ένα θετικό εδώ είναι ότι το περιεχόμενό σου μπορεί να γίνει viral καθώς το κύρος σου αναπτύσσεται σε αυτές τις πλατφόρμες.
Κανάλια διανομής επί πληρωμή
Παραδείγματα αποτελούν: οι διαφημίσεις προβολής (display ads), τα αποτελέσματα αναζήτησης με πληρωμή, οι διαφημιστικές αναρτήσεις και οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων. Τα κανάλια αυτά προσφέρουν άμεσα αποτελέσματα.
Θα πρέπει να εστιάσεις και στους τρεις τύπους καναλιών, ωστόσο προσάρμοσε τις προσπάθειές σου με βάση την τρέχουσα παρουσία σου σ’ αυτά τα κανάλια.
- Κακή παρακολούθηση, ανάλυση και βελτιστοποίηση.
Θα πρέπει να δημιουργήσεις μια ευέλικτη στρατηγική content marketing, η οποία ανταποκρίνεται και προσαρμόζεται στις ανάγκες του κοινού σου. Θα πρέπει να κάνεις τις απαραίτητες μετρήσεις, ειδικά των πωλήσεων, για να εκτιμήσεις την επιτυχία των προσπαθειών σου και να τροποποιήσεις την στρατηγική σου ώστε να είναι πιο αποτελεσματική.
Να θυμάσαι ότι χρειάζεται κάποιος χρόνος ουσιαστικά για να διαπιστώσεις τον πραγματικό αντίκτυπο του content marketing. Είναι η μακροπρόθεσμη στρατηγική και πρέπει να κρατήσεις την υπομονή σου! Με στρατηγική, το content marketing αποτελεί μία από τις καλύτερες μεθόδους marketing για το χτίσιμο ενός brand και την ενίσχυση των πωλήσεων.
Απλά, απέφυγε να κάνεις τα παραπάνω λάθη! Αν χρειάζεσαι βοήθεια, θα χαρούμε να βοηθήσουμε!
by Κωνσταντίνα Λινάρδου, Social Media Specialist.
Πηγές:
Πέρσι, η πρώτη δοκιμαστική εφαρμογή αυτής της καταναλωτικής προωθητικής ενέργειας αποδείχτηκε επιτυχημένη, με τις Top 6 κατηγορίες πωλήσεων να είναι: Τεχνολογία, Παπούτσια, Ρουχισμός, Κοσμήματα, Ρολόγια & αξεσουάρ, και Μπουφάν, παλτό κ.α. Έτσι, στις 24 Νοεμβρίου, παροτρύνονται να προετοιμαστούν όχι μόνο οι μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις αλλά και οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες.
Το κοινό, μάλιστα, έχει ήδη αρχίσει το ψάξιμο, όπως μας δείχνουν τα Google Trends. Οι περισσότερες αναζητήσεις, βέβαια, πραγματοποιούνται 5 ημέρες πριν την έναρξη της Black Friday. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να προετοιμάσεις σωστά τη στρατηγική της επιχείρησής σου στα social media.
- Δημιούργησε suspense
Δεν είναι ανάγκη να περιμένεις μέχρι εκείνη τη μέρα για να προκαλέσεις τον ενθουσιασμό των πελατών σου! Το κοινό ήδη ψάχνει, οπότε είναι ευκαιρία να ξεκινήσεις και εσύ τα «πειράγματα» και τους υπαινιγμούς σχετικά με τα προϊόντα που θα έχουν έκπτωση. Για παράδειγμα, μπορείς να τρέξεις διαγωνισμό στο Facebook, να δημιουργήσεις παιχνίδια και να κάνεις αναρτήσεις (posts) με teasers. Η αντίστροφη μέτρηση (Countdowns) των ημερών πριν τη Black Friday και η ενημέρωση καθημερινά της εικόνας προφίλ στο Facebook, Twitter, Instagram είναι εξαιρετική ιδέα για να αυξήσεις τη προσμονή του κοινού.
- Προώθησε τις προσφορές σου
Το μόνο πράγμα που το κοινό αγαπά περισσότερο από μία προσφορά είναι μια αποκλειστική προσφορά! Προώθησε τις αποκλειστικές προσφορές σε όλα τα Social Media κανάλια της επιχείρησής σου και/ή δώσε αποκλειστικούς κωδικούς προώθησης στους followers σου. Αυτό μπορεί να είναι κάτι απλό, όπως δωρεάν μεταφορικά, ή κάτι μεγαλύτερο, όπως το να δημιουργήσεις ένα Facebook app με καθημερινά deals! Πολύ αποτελεσματικό θα είναι να οργανώσεις καμπάνιες email marketing για το σκοπό αυτό! Όσο περισσότερο το κοινό βλέπει τις προσφορές σου, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να αντισταθεί!
- Ενθάρρυνε τις κοινοποιήσεις
Η χρήση των Facebook offers θα ενισχύσει τα posts σου και θα κάνει viral τις εκπτώσεις σου, αφού μοιράζονται περισσότερο από τα άλλα posts.
Απαραίτητο είναι να προσθέσεις social share κουμπιά σε όλα τα εκπτωτικά προϊόντα.
Κάνε εκπτώσεις σε κατηγορίες προϊόντων (π.χ. 30% έκπτωση σε όλα τα παπούτσια) και ανάρτησε στο Facebook φωτογραφίες με τις πληροφορίες της έκπτωσης, ώστε να είναι εύκολο για το κοινό να τις κάνει share. Αντίστοιχα, κάνε tweets και Instagram stories για τα διαφορετικά deals.
- Ενίσχυσε τον ενθουσιασμό και την ανυπομονησία κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων
Ενημέρωσε το κοινό με tweets και Facebook posts σχετικά με τα προϊόντα που εξαντλήθηκαν αλλά και για το απόθεμα των προϊόντων και τα διαθέσιμα τεμάχια. Με το τρόπο αυτό, το κοινό θα επισπεύσει τις αγορές!
- Αξιοποίησε το φυσικό σου κατάστημα
Δημιούργησε ένα Facebook Event, όπου θα ενημερώνεις για τις προσφορές εντός του καταστήματος. Το κέρδος θα είναι διπλό: Περισσότερος κόσμος θα μάθει για τις εκπτώσεις σου και θα αποκτήσεις δωρεάν “viral” προβολή κάθε φορά που κάποιος κάνει join στο event. Δώσε κίνητρα στο κοινό για να κάνει check-in στο κατάστημά σου, όπως μία επιπλέον έκπτωση, ένα μικρό δώρο ή συμμετοχή σε διαγωνισμό.
Δύο ημέρες πριν τη Black Friday, οι αναζητήσεις αγγίζουν το peak τους τις βραδινές ώρες (20:00 – 22:00), ενώ την Παρασκευή γύρω στις 14:00 το μεσημέρι. Μελέτες της Google δείχνουν ότι πολλοί δημιουργούν wishlist αλλά και εγγράφονται σε newsletter για να έχουν έγκαιρη ενημέρωση των προϊόντων με έκπτωση. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να οργανώσεις καμπάνιες emails και να προσελκύεις το κοινό ανάλογα της συμπεριφοράς τους στο eshop σου.
Να έχεις υπόψη σου ότι η BLACK FRIDAY είναι περισσότερα από μια προωθητική ενέργεια για την αύξηση των πωλήσεων μιας μέρας. Είναι μια ευκαιρία να προσελκύσεις το κοινό και τους αγοραστές που θα μετατραπούν σε μακροπρόθεσμους πελάτες, πιστούς στο brand σου. Και τα Social Media αποτελούν εργαλείο-κλειδί για να ανακοινώσεις τις προσφορές σου! Αν, λοιπόν, θέλεις να επωφεληθείς στο μέγιστο από αυτή την ενέργεια, άρχισε να σχεδιάζεις τη Social Media στρατηγική σου.
Χρειάζεσαι βοήθεια; Δεν είναι αργά! Θα χαρούμε να βοηθήσουμε!
by Κωνσταντίνα Λινάρδου, Social Media Specialist.
Πηγές:
The Social Skinny