Blog

Η μεταφορά σε HTTPS δημιουργεί μια μοναδική ευκαιρία για βελτιώσεις στο SEO της σελίδας σας.

Οι τεχνικοί SEO γνωρίζουν ότι κάνοντας τη μετάβαση σε HTTPS οι ιστοσελίδες αποφεύγουν να εμφανίζονται σαν «μη ασφαλής» στην έκδοση 62 του Chrome.

Κάνοντας τη μετάβαση σε HTTPS είναι ένα πολύ καλό βήμα για διάφορους λόγους, αλλά υπάρχει κρυμμένη και μία ευκαιρία για βελτίωση του SEO, που αν την εκμεταλλευτεί κανείς σωστά μπορεί να βελτιώσει τις επιδόσεις του site στο SEO αλλά και στα οργανικά αποτελέσματα της Google (κατάταξη).

Ποια είναι αυτή η ευκαιρία; Με τη μετάβαση σε HTTPS ενθαρρύνεται το Googlebot (εργαλείο της Google) να ανιχνεύσει ξανά τα url του site σας μιας και δεν μπορεί κάποιος να ζητήσει από το Googlebot να ανιχνεύσει το site κατά το δοκούν μετά από αλλαγές που μπορεί να έχει κάνει.

Όμως όταν ανιχνεύσει μια αλλαγή σε ένα site από HTTP σε HTTPS, αυξάνει το ρυθμό που ανιχνεύει τα url site και προσπαθεί να συμπεριλάβει όσα περισσότερα μπορεί σε σύντομο χρονικό διάστημα και εκεί βρίσκεται η ευκαιρία για βελτίωση του SEO.

Πριν κάνετε τη μετάβαση σε HTTPS προτείνονται οι παρακάτω κινήσεις:

  1. Κάντε ένα έλεγχο SEO το γρηγορότερο δυνατό ( ο οποίος μπορεί να χρειαστεί μερικές μέρες έως ότου ολοκληρωθεί)
  2. Να έχετε βρει τα κατάλληλα άτομα τα οποία θα εφαρμόσουν τις βελτιώσεις που προτείνει ο έλεγχος SEO χωρίς καθυστέρηση.
  3. Όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος SEO και έχουν εφαρμοστεί οι απαραίτητες αλλαγές τότε μόνο κάντε τη μετάβαση σε HTTPS

Όταν αποκτήσετε το πιστοποιητικό για HTTPS το Googlebot θα προβεί ξανά σε ανίχνευση των url του site σας, το οποίο και θα βρει με βελτιωμένους δείκτες SEO κάτι που θα έχει θετικές επιπτώσεις και στις κατατάξεις των οργανικών αποτελεσμάτων.

 

by Νίκος Νέστωρας SEO Technician


 

Πηγή: Search Engine Land

Instagram Stories: 8 βήματα για να απογειώσετε την παρουσία του brand σας

Το Instagram κινεί έντονα το ενδιαφέρον του κόσμου του marketing, αφού οι χρήστες του πλέον ξεπερνούν τα 700 εκατομμύρια.

Αλλά και η είσοδος των Instagram Stories στη ζωή μας είναι ένα παραπάνω εργαλείο στην προσέλκυση πελατών. Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμα tips για αποτελεσματικά Instagram Stories για τη δική σας επιχείρηση:

 

  1. Εντοπίστε το λόγο για τον οποίο το Instagram είναι χρήσιμο εργαλείο για τη δική σας επιχείρηση: Έχετε τη δύναμη να επηρεάσετε την απόφαση κάποιου αν τελικά θα αποκτήσει ένα προϊόν ή θα χρειαστεί μια υπηρεσία, εκμεταλλευτείτε το! Δημιουργήστε συνθήκες για ενεργή αλληλεπίδραση μεταξύ του brand σας και των followers.
  1. Διαμορφώστε μια insta-στρατηγική. Θέστε στόχους, που σας προσηλώνουν και δημιουργούν κίνητρο. Δημιουργήστε μια μικρή “κοινότητα”, ώστε οι followers σας να παραμείνουν αφοσιωμένοι στο brand και ταυτόχρονα να είναι συνεχώς ενήμεροι. Εξωτερικεύσετε τις αξίες και την κουλτούρα της επιχείρησής σας.
  1. Φροντίστε να χτίσετε ένα αποτελεσματικό προφίλ: Να είναι έξυπνοενδιαφέρον και να έχει καλή αισθητική.
  1. Αποκλειστικές προσφορές: Κινήστε την περιέργεια και μια αίσθηση “επείγοντος”, δημοσιεύοντας μια προσφορά μόνο μέσω ενός Instagram story, που από μόνο του διαρκεί 24 ώρες.
  1. Δείξτε την επιχείρησή σας – με μια “πινελιά” δημιουργικότητας: Ανεβάστε εικόνες-βίντεο από το χώρο σας σαν να “προετοιμάζουν” τους viewers για κάτι που έρχεται. Τονίστε τα δυνατά σας σημεία και τη μοναδικότητά σας ως brand.
  1. Διαλέξτε με επαγγελματισμό το περιεχόμενό σας και προγραμματίστε το σωστά. Φτιάξτε ένα content plan με συνέπεια στο στυλ που θέλετε να περάσετε, αισθητική τέτοια ώστε να ευθυγραμμίζεται με την όλη αισθητική του δημιουργικού σας και να ξεχωρίζει. Φίλτρα, hashtags και περιγραφή, πάντα με μέτρο!
  1. Βρείτε το καλύτερο timing και τηρήστε το: Για να κρατήσετε τους followers σας θα χρειαστεί να δείχνετε συνέπεια στο ρυθμό που ανεβάζετε updates, ώστε να περιμένουν την εμφάνισή σας.
  1. Διαλέξτε influencersΣτην επιλογή influencer θα πρέπει να βρείτε ομοιότητες μεταξύ του “ιδανικού” σας πελάτη με το συγκεκριμένο άτομο. Κάθε φορά που εσείς ή κάποιος/α influencer ανεβάζει κάτι, πρέπει να είναι εναρμονισμένο και να έχει απόλυτη σχέση με το προϊόν σας, όχι σαν να έγινε απλά μια τυχαία λήψη που το περιέχει. Κάθε influencer θα πρέπει να είναι και role model, να εκπροσωπεί σωστά και με υπευθυνότητα το brand σας.

Συμπεράσματα

Τα “Instagram Stories” δίνουν το χώρο για συνεχή επαφή και άμεση αλληλεπίδραση με το κοινό σας! Βέβαια, όπως και κάθε άλλο μέσο, εάν δεν χρησιμοποιηθεί σωστά, είναι πιθανό να μην έχει κανένα όφελος. Χρειάζεται πρώτα απ’ όλα στρατηγική και δημιουργία ενός αξιόπιστου προφίλ. Σκεφτείτε και προσαρμόστε στις δικές σας ανάγκες τα πιο πάνω tips και δείτε τα αποτελέσματα στην ανάπτυξη του brand σας. Καλή επιτυχία!


Πηγή: Small Business Trends

Designed by Freepik

5 Τρόποι να αυξήσεις τις πωλήσεις σου από τη Black Friday μέσω των Social Media

Πέρσι, η πρώτη δοκιμαστική εφαρμογή αυτής της καταναλωτικής προωθητικής ενέργειας αποδείχτηκε επιτυχημένη, με τις Top 6 κατηγορίες πωλήσεων να είναι: Τεχνολογία, Παπούτσια, Ρουχισμός, Κοσμήματα, Ρολόγια & αξεσουάρ, και Μπουφάν, παλτό κ.α. Έτσι, στις 24 Νοεμβρίου, παροτρύνονται να προετοιμαστούν όχι μόνο οι μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις αλλά και οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες.

Το κοινό, μάλιστα, έχει ήδη αρχίσει το ψάξιμο, όπως μας δείχνουν τα Google Trends. Οι περισσότερες αναζητήσεις, βέβαια, πραγματοποιούνται 5 ημέρες πριν την έναρξη της Black Friday. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να προετοιμάσεις σωστά τη στρατηγική της επιχείρησής σου στα social media.

 

 

  1. Δημιούργησε suspense

Δεν είναι ανάγκη να περιμένεις μέχρι εκείνη τη μέρα για να προκαλέσεις τον ενθουσιασμό των πελατών σου! Το κοινό ήδη ψάχνει, οπότε είναι ευκαιρία να ξεκινήσεις και εσύ τα «πειράγματα» και τους υπαινιγμούς σχετικά με τα προϊόντα που θα έχουν έκπτωση. Για παράδειγμα, μπορείς να τρέξεις διαγωνισμό στο Facebook, να δημιουργήσεις παιχνίδια και να κάνεις αναρτήσεις (posts) με teasers. Η αντίστροφη μέτρηση (Countdowns) των ημερών πριν τη Black Friday και η ενημέρωση καθημερινά της εικόνας προφίλ στο Facebook, Twitter, Instagram είναι εξαιρετική ιδέα για να αυξήσεις τη προσμονή του κοινού.

  1. Προώθησε τις προσφορές σου

Το μόνο πράγμα που το κοινό αγαπά περισσότερο από μία προσφορά είναι μια αποκλειστική προσφορά! Προώθησε τις αποκλειστικές προσφορές σε όλα τα Social Media κανάλια της επιχείρησής σου και/ή δώσε αποκλειστικούς κωδικούς προώθησης στους followers σου. Αυτό μπορεί να είναι κάτι απλό, όπως δωρεάν μεταφορικά, ή κάτι μεγαλύτερο, όπως το να δημιουργήσεις ένα Facebook app με καθημερινά deals! Πολύ αποτελεσματικό θα είναι να οργανώσεις καμπάνιες email marketing για το σκοπό αυτό! Όσο περισσότερο το κοινό βλέπει τις προσφορές σου, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να αντισταθεί!

  1. Ενθάρρυνε τις κοινοποιήσεις

Η χρήση των Facebook offers θα ενισχύσει τα posts σου και θα κάνει viral τις εκπτώσεις σου, αφού μοιράζονται περισσότερο από τα άλλα posts.

 

Απαραίτητο είναι να προσθέσεις social share κουμπιά σε όλα τα εκπτωτικά προϊόντα.

 

 

Κάνε εκπτώσεις σε κατηγορίες προϊόντων (π.χ. 30% έκπτωση σε όλα τα παπούτσια) και ανάρτησε στο Facebook φωτογραφίες με τις πληροφορίες της έκπτωσης, ώστε να είναι εύκολο για το κοινό να τις κάνει share. Αντίστοιχα, κάνε tweets και Instagram stories για τα διαφορετικά deals.

 

 

  1. Ενίσχυσε τον ενθουσιασμό και την ανυπομονησία κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων

Ενημέρωσε το κοινό με tweets και Facebook posts σχετικά με τα προϊόντα που εξαντλήθηκαν αλλά και για το απόθεμα των προϊόντων και τα διαθέσιμα τεμάχια. Με το τρόπο αυτό, το κοινό θα επισπεύσει τις αγορές!

  1. Αξιοποίησε το φυσικό σου κατάστημα

Δημιούργησε ένα Facebook Event, όπου θα ενημερώνεις για τις προσφορές εντός του καταστήματος. Το κέρδος θα είναι διπλό: Περισσότερος κόσμος θα μάθει για τις εκπτώσεις σου και θα αποκτήσεις δωρεάν “viral” προβολή κάθε φορά που κάποιος κάνει join στο event. Δώσε κίνητρα στο κοινό για να κάνει check-in στο κατάστημά σου, όπως μία επιπλέον έκπτωση, ένα μικρό δώρο ή συμμετοχή σε διαγωνισμό.

Δύο ημέρες πριν τη Black Friday, οι αναζητήσεις αγγίζουν το peak τους τις βραδινές ώρες (20:00 – 22:00), ενώ την Παρασκευή γύρω στις 14:00 το μεσημέρι. Μελέτες της Google δείχνουν ότι πολλοί δημιουργούν wishlist αλλά και εγγράφονται σε newsletter για να έχουν έγκαιρη ενημέρωση των προϊόντων με έκπτωση. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να οργανώσεις καμπάνιες emails και να προσελκύεις το κοινό ανάλογα της συμπεριφοράς τους στο eshop σου.

Να έχεις υπόψη σου ότι η BLACK FRIDAY είναι περισσότερα από μια προωθητική ενέργεια για την αύξηση των πωλήσεων μιας μέρας. Είναι μια ευκαιρία να προσελκύσεις το κοινό και τους αγοραστές που θα μετατραπούν σε μακροπρόθεσμους πελάτες, πιστούς στο brand σου. Και τα Social Media αποτελούν εργαλείο-κλειδί για να ανακοινώσεις τις προσφορές σου! Αν, λοιπόν, θέλεις να επωφεληθείς στο μέγιστο από αυτή την ενέργεια, άρχισε να σχεδιάζεις τη Social Media στρατηγική σου.

Χρειάζεσαι βοήθεια; Δεν είναι αργά! Θα χαρούμε να βοηθήσουμε!

 

by Κωνσταντίνα Λινάρδου, Social Media Specialist.


Πηγές:

Plaisio Blog

Social Media Today

The Social Skinny

Google Trends

Designed by Freepik

5 Λάθη στο Content Marketing που δεν πρέπει να κάνετε

Αρχικά, τι είναι το content marketing; Είναι η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου για ένα προϊόν/ υπηρεσία με στόχο την μετατροπή των εν δυνάμει πελατών σε πελάτες και των υπαρχόντων πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Αγαπώ, λοιπόν, το content marketing! Όχι μόνο επειδή χτίζει τα brands και ενισχύει τις πωλήσεις, αλλά και επειδή προσφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη.

Πώς μπορείς να εξασφαλίσεις την επιτυχία της content marketing στρατηγικής σου για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου;

Παρακάτω είναι πέντε λάθη και λόγοι, που οι content marketing καμπάνιες σου θα αποτύχουν και δεν θα οδηγήσουν σε πωλήσεις.

  1. Δεν δημιουργούν Buyer Personas

Για να αξιοποιήσεις στο έπακρο μια καμπάνια content marketing, απλά πρέπει το περιεχόμενό σου να εξυπηρετήσει τους πελάτες σου. Αυτό σημαίνει απλά ότι πρέπει να μιλήσει στις προκλήσεις των πελατών σου και στα αδύναμα σημεία τους (pain points). Για το λόγο αυτό, χρειάζεται να γνωρίζεις λεπτομερώς το προφίλ των πελατών σου και της αγοραστικής τους συμπεριφοράς.

Εδώ είναι 7 μέρη που θα πρέπει να συμπεριλάβεις για τη δημιουργία ενός buyer persona:

  • Εμπόδια και προβλήματα
  • Ερωτήσεις
  • Προτιμήσεις
  • Στόχοι
  • Λέξεις-κλειδιά και φράσεις που χρησιμοποιούν
  • Σενάριο δέσμευσης-αλληλεπίδρασης (engagement)
  1. Απουσία Empathy map (χάρτη ενσυναίσθησης) πελατών

Έχεις εντοπίσει τους πελάτες σου. Τώρα πρέπει να μπεις στο μυαλό τους!

Πώς; Το εργαλείο για να αποκτήσεις πληροφορίες για το μυαλό των πελατών σας είναι ο χάρτης συμπάθειας-εμπιστοσύνης (βλέπετε την παρακάτω εικόνα). Με τη βοήθειά του, μπορείς να καταλάβεις τι ακούν οι πελάτες σου, τι βλέπουν, τι σκέφτονται και τι νιώθουν και τι λένε και κάνουν καθημερινά.

 

 

Μπορεί να σκέφτεσαι ότι η δημιουργία του empathy map είναι μια αφόρητη διαδικασία, αλλά πίστεψέ με, αν γνωρίζεις τελείως τους πελάτες σου, θα ξέρεις τι είδους περιεχόμενο να δημιουργήσεις και έτσι, αυξάνονται σημαντικά οι πιθανότητες να ενισχυθούν οι πωλήσεις.

  1. Το περιεχόμενο δεν είναι χαρτογράφηση του «ταξιδιού» του αγοραστή

Πρέπει πρώτα να κατανοήσεις τα στάδια που περνάει ένας αγοραστής για να αγοράσει ένα προϊόν – από την επίσκεψη του site σου μέχρι να επικοινωνήσει με το τμήμα πωλήσεών. Στην παρακάτω εικόνα βλέπεις τα στάδια της πώλησης (Optinmonster).

 

 

Πώς, λοιπόν, το περιεχόμενο που δημιουργείς με βάση τον buyer persona και τον empathy map, χαρτογραφείται με το ταξίδι του αγοραστή:

Awareness (αναγνωρισιμότητα – ευαισθητοποίηση: ebooks, περιεχόμενο σύνταξης, περιεχόμενο εμπειρογνωμόνων, εκπαιδευτικό περιεχόμενο, reports έρευνας κ.λπ.

Consideration (Εξέταση): Οδηγός εμπειρογνωμόνων, συγκρίσεις, μετάδοση μέσω web, podcast, ζωντανή αλληλεπίδραση κ.λπ.

Preference (Προτίμηση): σύγκριση προμηθευτή, μελέτες περιπτώσεων, σύγκριση προϊόντων κ.λπ.

Purchase (Αγορά): Call-to-action κουμπιά, δοκιμή, βιβλιογραφία προϊόντων κ.λπ.

Loyalty & Advocacy (Εμπιστοσύνη & υποστήριξη): δημοσιεύσεις στα κοινωνικά μέσα, emails σε υπάρχοντες πελάτες κ.λπ.

Σε κάθε στάδιο, θα πρέπει να έχεις περιεχόμενο έτοιμο να απευθυνθεί στα ερωτήματα/ φόβο/ κράτηση των αγοραστών.

  1. Απουσία πλάνου διανομής περιεχομένου

Υπάρχουν δύο χρυσοί κανόνες στο content marketing – ο πρώτος είναι η δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου που χαρτογραφεί το ταξίδι του αγοραστή, και ο δεύτερος είναι να φτάσει το περιεχόμενο μπροστά στους υποψήφιους πελάτες σας.

Υπάρχουν τρία κανάλια διανομής περιεχομένου και χρειάζεται να δημιουργήσεις ένα σχέδιο για όλα αυτά τα κανάλια.

Διαθέσιμα κανάλια διανομής

Πρέπει πάντα να διανέμεις βασικό περιεχόμενο στα κανάλια διανομής που έχεις στην κατοχή σου, όπως το site σου, το blog, στους followers των κοινωνικών μέσων και στους συνδρομητές RSS.

Κερδισμένα κανάλια διανομής

Κερδισμένα κανάλια είναι για παράδειγμα τα: growthhackers.com, inbound.org, SlideShare, Quora και YouTube. Πρέπει να δημιουργήσεις κοινό σε τέτοια κανάλια για να αξιοποιήσεις την εξουσία τους. Ένα θετικό εδώ είναι ότι το περιεχόμενό σου μπορεί να γίνει viral καθώς το κύρος σου αναπτύσσεται σε αυτές τις πλατφόρμες.

Κανάλια διανομής επί πληρωμή

Παραδείγματα αποτελούν: οι διαφημίσεις προβολής (display ads), τα αποτελέσματα αναζήτησης με πληρωμή, οι διαφημιστικές αναρτήσεις και οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων. Τα κανάλια αυτά προσφέρουν άμεσα αποτελέσματα.

Θα πρέπει να εστιάσεις και στους τρεις τύπους καναλιών, ωστόσο προσάρμοσε τις προσπάθειές σου με βάση την τρέχουσα παρουσία σου σ’ αυτά τα κανάλια.

  1. Κακή παρακολούθηση, ανάλυση και βελτιστοποίηση.

Θα πρέπει να δημιουργήσεις μια ευέλικτη στρατηγική content marketing, η οποία ανταποκρίνεται και προσαρμόζεται στις ανάγκες του κοινού σου. Θα πρέπει να κάνεις τις απαραίτητες μετρήσεις, ειδικά των πωλήσεων, για να εκτιμήσεις την επιτυχία των προσπαθειών σου και να τροποποιήσεις την στρατηγική σου ώστε να είναι πιο αποτελεσματική.

Να θυμάσαι ότι χρειάζεται κάποιος χρόνος ουσιαστικά για να διαπιστώσεις τον πραγματικό αντίκτυπο του content marketing. Είναι η μακροπρόθεσμη στρατηγική και πρέπει να κρατήσεις την υπομονή σου! Με στρατηγική, το content marketing αποτελεί μία από τις καλύτερες μεθόδους marketing για το χτίσιμο ενός brand και την ενίσχυση των πωλήσεων.

Απλά, απέφυγε να κάνεις τα παραπάνω λάθη! Αν χρειάζεσαι βοήθεια, θα χαρούμε να βοηθήσουμε!

 

by Κωνσταντίνα Λινάρδου, Social Media Specialist.


Πηγές:

SocialMediaToday

SocialMediaToday

Τα Google Analytics απαντούν στις ερωτήσεις σας. Δοκιμάστε το σήμερα

Πολλές φορές θέλετε να ενημερωθείτε για την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας ή τις πωλήσεις του e-shop σας. Όσοι δεν το κάνετε τακτικά καλό θα ήταν να ξεκινήσετε άμεσα να διαβάζετε τα Google Analytics για να βλέπετε χρήσιμα στατιστικά της ιστοσελίδας σας. (δείτε σχετικό άρθρο μας εδώ.)

Η Google πρόσθεσε τη δυνατότητα να γράφετε την ερώτηση σας στο panel των Google Analytics και να λαμβάνετε αμέσως την απάντηση!! Θέλετε να μάθετε την επισκεψιμότητα του τρέχοντος μήνα σε σύγκριση με τον προηγούμενο? Θέλετε να συγκρίνετε τις πωλήσεις του 2ου τριμήνου με το 1ο τρίμηνο? Τώρα μπορείτε άμεσα και έγκυρα.

Στο βίντεο παρακάτω μπορείτε να δείτε τον τρόπο ώστε να ενημερώνεστε άμεσα και έγκυρα από τα Google Analytics.