Από το 2010, η Little Giant είναι ενεργή στον κλάδο της προώθησης ιστοσελίδων, προσφέροντας τις υπηρεσίες της σε ποικίλους τομείς. Οι πελάτες μας έχουν καταγράψει αύξηση 50% στις πωλήσεις τους, αλλά και συνολική ανάπτυξη, χάρη στην online στρατηγική που προτείνει η ομάδα της Little Giant. Καλύπτουμε όλες τις ανάγκες σας σχετικά με την προώθησή της ιστοσελίδας σας, ώστε να εμφανίζεται στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της Google. Στόχος μας είναι να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μια δυναμική online παρουσία που θα σας φέρει νέους πελάτες και θα αυξήσει τις πωλήσεις σας. Εμπιστευτείτε μας για τις υπηρεσίες μας SEO και απολαύστε την επιτυχία σας στον κόσμο του digital marketing.
Αύξηση Πωλήσεων
Ξεπερνάτε τον Ανταγωνισμό
Μείωση κόστους διαφημίσεων
Google Ads
Μείωση κόστους διαφημίσεων
Social Media Ads
Βγείτε στην 1η σελίδα της Google με τα πακέτα
για προώθηση ιστοσελίδων Seo
Local Seo
- 4 λέξεις κλειδιά
- Μηνιαίο Report Κατάταξης
- Basic On Page Seo
- 4 Πόλεις
- Εφάπαξ Εξόφληση σε 1 δόση
1200€ 600/έτος
Standard Seo
- 6 λέξεις κλειδιά
- Μηνιαίο Report Κατάταξης
- Basic On Page Seo
- 4 Πόλεις & 2 Πανελλαδικά
- Εφάπαξ Εξόφληση σε 1 δόση
1900€ 950€/έτος
Professional Seo
- 10 λέξεις κλειδιά
- Ημερήσιο Report Κατάταξης
- Basic On Page Seo
- 4 Πόλεις & 6 Πανελλαδικά
- Εφάπαξ Εξόφληση σε 2 δόσεις
2500€ 1250€/έτος
Enterprise Seo
- 15 λέξεις κλειδιά
- Ημερήσιο Report Κατάταξης
- On Page Seo
- 6 Πόλεις & 9 Πανελλαδικά
- Εφάπαξ Εξόφληση σε 2 δόσεις
3700€ 1850€/έτος
Δείτε παρακάτω μερικά επιτυχημένα case studies της Little Giant
Είπαν για εμάς
To scope της συνεργασίας μας περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο το SEO αλλά και άλλα fields του Marketing. Συνεργαζόμαστε ήδη 2 χρόνια (από τις αρχές του 2019) και είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι και από τον τρόπο δουλειάς τους, τον επαγγελματισμό, τη συνέπεια, την προσήλωση στους στόχους, αλλά και από τα έως τώρα αποτελέσματα.
Δημήτρης Ζηδιανάκης
Ιδιοκτήτης καταστημάτων TheFixersΗ συνεργασία μου με τον Δημήτρη Κονταράκη αποτελεί ουσιαστική επένδυση για την εταιρία μου. Έφεραν άμεσα αποτελέσματα και έφεραν λύσεις που σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατόρθωσαν να ανεβάσουν το site μας στις πρώτες θέσεις των σχετικών αναζητήσεων στην google. Τους συστήνω ανεπιφύλακτα !!!
Γιώργος Κανελλόπουλος
Ιδιοκτήτης Omega Real EstateDimitris Kontarakis and his team, keeps my company at the top list of Google, for a long time now. His support to my efforts is unique. Definitely a person and company you can rely on.
Όλγα Νούκα
Owner Helen's Real EstateΕίμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την συνεργασία μας. Μας βοήθησαν πολύ να προσεγγίσουμε ένα κοινό συνηθισμένο να αναζητά πληροφορίες μέσω διαδικτύου. Λόγω του αντικειμένου μας, έπρεπε οι αναρτήσεις μας να είναι εκλαϊκευμένες αλλά και επιστημονικά ορθές. Έτσι χρειάστηκε πολλές φορές να συνεργαστούμε και κάθε φορά η ανταπόκρισή τους ήταν άμεση και αποτελεσματική.
Κώστας Οικονομόπουλος
Ιδιοκτήτης Κλινική Υπαπαντή Α.Ε.Άρθρα για την προώθηση ιστοσελίδων SEO
& το Digital Marketing
Το παρόν άρθρο δημοσιεύτηκε στο site του Ελεύθερου Τύπου την Πέμπτη 05/12/2024
Τα Χριστούγεννα είναι η ιδανική εποχή για κάθε eshop, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν δώρα, προσφορές και νέα προϊόντα για να γιορτάσουν την περίοδο. Με τη σωστή στρατηγική, μπορείτε να αξιοποιήσετε τη μαζική αυτή επισκεψιμότητα και να αυξήσετε σημαντικά τις πωλήσεις σας.
Ας δούμε μερικές αποδεδειγμένες και αποδοτικές πρακτικές για να προετοιμάσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για την εορταστική περίοδο.
- Δημιουργήστε Γιορτινή Ατμόσφαιρα
Πρώτος στόχος σας είναι να «ντύσετε» το eshop σας με τη μαγεία των Χριστουγέννων.
- Προσθέστε ζωντανά χρώματα, χριστουγεννιάτικα γραφικά και εορταστικά banners.
- Δημιουργήστε μια ατμόσφαιρα που θα παραπέμπει σε στολισμένη βιτρίνα καταστήματος παραμονή των Χριστουγέννων.
Έτσι, θα τραβήξετε την προσοχή των επισκεπτών και θα αυξήσετε τον χρόνο παραμονής τους.
- Ειδικές Κατηγορίες για Χριστουγεννιάτικες Προσφορές & Δώρα
Διευκολύνετε τους επισκέπτες σας να βρουν γρήγορα αυτό που ψάχνουν:
- Δημιουργήστε κατηγορίες όπως «Χριστουγεννιάτικα Δώρα», «Εορταστικά Πακέτα» ή «Προσφορές Χριστουγέννων».
- Συγκεντρώστε προϊόντα που είναι δημοφιλή ως δώρα ή που συνδέονται με την εορταστική περίοδο.
- Χρησιμοποιήστε το Email Marketing Στρατηγικά
Οι καταναλωτές, ειδικά την περίοδο των γιορτών, χρειάζονται εύκολες και γρήγορες λύσεις.
- Στείλτε εορταστικά newsletter με προτάσεις δώρων, αλλά και με προσφορές και νέες αφίξεις.
- Δημιουργήστε προσωποποιημένα email που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον και θα οδηγήσουν τους παραλήπτες στο eshop σας.
Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσετε τις επιστροφές πελατών και θα ενισχύσετε τις πωλήσεις σας.
- Επενδύστε σε Online Διαφημίσεις
Τα Χριστούγεννα είναι περίοδος αυξημένου ανταγωνισμού, οπότε η online διαφήμιση μπορεί να κάνει τη διαφορά:
- Δημιουργήστε ειδικές καμπάνιες σε πλατφόρμες όπως το Google Ads, το Facebook και το Instagram.
- Στοχεύστε συγκεκριμένο κοινό, όπως άτομα που αναζητούν δώρα ή ενδιαφέρονται για τις κατηγορίες προϊόντων σας.
Η σωστή στόχευση και ένα ελκυστικό δημιουργικό μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές.
Κλείνοντας…
Η περίοδος των Χριστουγέννων είναι η απόλυτη ευκαιρία για κάθε eshop να αυξήσει το πελατολόγιο και τα έσοδά του. Με γιορτινή ατμόσφαιρα, στοχευμένες κατηγορίες, έξυπνο email marketing και στρατηγική για online διαφήμιση, μπορείτε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να απογειώσετε τις πωλήσεις σας.
Ετοιμαστείτε οργανωμένα και αξιοποιήστε στο έπακρο τη μαγεία των Χριστουγέννων!
Το παρόν άρθρο δημοσιεύτηκε στο site του Ελεύθερου Τύπου τη Δευτέρα 25/11/2024
Ο τομέας του Real Estate είναι γεμάτος αντιφάσεις μεταξύ παραδοσιακών και σύγχρονων προσεγγίσεων. Κάποιοι μεσίτες στηρίζονται στη δια ζώσης επικοινωνία και τις τηλεφωνικές κλήσεις, ενώ άλλοι αξιοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα και το διαδίκτυο για την ανάπτυξή τους. Υπάρχουν επίσης αυτοί που χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να προσεγγίσουν ιδιοκτήτες ακινήτων μέσω μαζικών αποστολών e-mails. Ποια προσέγγιση σας αντιπροσωπεύει; Αν και όλοι οι παραπάνω τρόποι μπορεί να είναι αποτελεσματικοί, ένας τομέας που παραμένει υποτιμημένος είναι το blogging.
Το Διαδίκτυο: Η Ύψιστη Πηγή Πληροφορίας για τους Μεσίτες
Το διαδίκτυο είναι η νέα “αγορά” για τους μεσίτες. Σύμφωνα με έρευνες, πολλοί υποψήφιοι αγοραστές ξεκινούν την αναζήτηση του σπιτιού τους online. Πώς μπορεί το blogging να σας βοηθήσει σε αυτό;
Ενώ οι διαφημίσεις μπορούν να σας κάνουν γνωστούς, ένα blog μπορεί να είναι η γέφυρα που θα σας συνδέσει με πιθανούς πελάτες. Τα blogs έχουν τη δύναμη να ενισχύσουν τη διαδικτυακή σας παρουσία, και καθώς λίγοι μεσίτες διαθέτουν blogs, αυτό σας δίνει πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό. Η τακτική συγγραφή άρθρων αυξάνει την ορατότητά σας στο Google, διότι τα άρθρα σας μπορούν να συνδεθούν με τις αναζητήσεις χρηστών. Όσο περισσότερους αναγνώστες έχετε, τόσο περισσότερη επισκεψιμότητα κερδίζετε.
Για παράδειγμα, εάν γράψετε ένα άρθρο με τίτλο “Πώς να Αγοράσετε Ένα Σπίτι στην Αθήνα”, κάποιος που αναζητά αυτήν την πληροφορία στο Google είναι πιθανό να σας βρει και να σας θεωρήσει κατάλληλο μεσίτη.
Απλές Στρατηγικές Blogging για να Προβάλετε το Γραφείο σας
- Επικοινωνήστε την Εξειδίκευσή σας
Πολλές φορές, οι πελάτες δεν έχουν πολλές πληροφορίες για να επιλέξουν έναν μεσίτη. Χρησιμοποιήστε το blog σας για να δείξετε τις γνώσεις και την τεχνογνωσία σας. Όταν οι υποψήφιοι πελάτες αναζητούν πληροφορίες για σας στο διαδίκτυο, ένα καλά δομημένο blog μπορεί να τους πείσει για την αξία σας.
- Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό
Λόγω της έλλειψης blogs στον τομέα, η παρουσία σας μπορεί να είναι αρκετά μοναδική. Αν και απαιτεί χρόνο και προσπάθεια, η δημιουργία περιεχομένου που να προσελκύει υποψήφιους πελάτες μπορεί να σας γλιτώσει από χρόνο που θα σπαταλούσατε σε κλήσεις.
- Μοιραστείτε Ιστορίες
Η αγορά ή πώληση σπιτιού είναι μια σημαντική διαδικασία στη ζωή των περισσότερων ανθρώπων. Το blogging σας δίνει την ευκαιρία να μοιραστείτε μοναδικές ιστορίες πελατών σας. Αυτές οι αφηγήσεις όχι μόνο δημιουργούν μια συναισθηματική σύνδεση αλλά και δείχνουν στους πελάτες σας πώς θα είναι η συνεργασία σας.
Η προσφορά χρήσιμων πληροφοριών και η δημιουργία μιας προσωπικής σύνδεσης μπορεί να μετατραπεί σε ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες και με τη σωστή στρατηγική, το blog σας μπορεί να γίνει η βασική πηγή για την ανάπτυξη του μεσιτικού σας γραφείου.
Το SEO για e-commerce είναι απαραίτητο για την επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Μέσω της βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης, μπορείτε να αυξήσετε την ορατότητα του καταστήματός σας στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERPs), να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Βασικές Αρχές SEO για e-commerce:
Έρευνα λέξεων-κλειδιών: Είναι το κλειδί για την επιτυχία. Πρέπει να εντοπίσετε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι πιθανοί πελάτες σας για να βρουν τα προϊόντα σας. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google Keyword Planner για να βρείτε σχετικές λέξεις-κλειδιά και να εκτιμήσετε τον όγκο αναζήτησής τους.
Βελτιστοποίηση τίτλων και περιγραφών σελίδων: Οι τίτλοι και οι περιγραφές των σελίδων προϊόντων σας πρέπει να περιέχουν τις λέξεις-κλειδιά σας και να είναι ελκυστικοί για τους χρήστες. Αυτά τα στοιχεία εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και παίζουν σημαντικό ρόλο στην απόφαση ενός χρήστη να κάνει κλικ στον σύνδεσμό σας.
Βελτιστοποίηση περιεχομένου: Το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού σας καταστήματος πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας, σχετικό και βελτιστοποιημένο για τις λέξεις-κλειδιά σας. Γράψτε περιγραφές προϊόντων που είναι ενημερωτικές και πειστικές, και δημιουργήστε έναν blog όπου θα μοιράζεστε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα σας και τον κλάδο σας.
Εσωτερική σύνδεση: Δημιουργήστε μια ισχυρή δομή εσωτερικής σύνδεσης στον ιστότοπό σας. Συνδέστε τις σελίδες των προϊόντων σας μεταξύ τους και με άλλες σχετικές σελίδες, όπως οδηγούς αγοράς ή άρθρα blog.
Τεχνικό SEO: Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι τεχνικά βελτιστοποιημένος. Αυτό περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση της ταχύτητας φόρτωσης, τη διόρθωση των σπασμένων συνδέσμων, τη δημιουργία ενός sitemap και την υποβολή του στις μηχανές αναζήτησης.
Mobile-friendliness: Οι περισσότερες αναζητήσεις γίνονται πλέον από κινητές συσκευές. Είναι απαραίτητο το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να είναι φιλικό προς τις κινητές συσκευές και να φορτώνει γρήγορα.
Εξωτερικοί σύνδεσμοι: Η απόκτηση ποιοτικών backlinks από άλλους ιστότοπους μπορεί να αυξήσει την αξιοπιστία του δικού σας ιστότοπου στα μάτια των μηχανών αναζήτησης. Μπορείτε να αποκτήσετε backlinks μέσω guest posting, δημιουργίας περιεχομένου υψηλής ποιότητας και συμμετοχής σε κοινότητες.
Τοπικό SEO: Αν έχετε ένα φυσικό κατάστημα ή εξυπηρετείτε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, τοπικό SEO είναι σημαντικό. Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες της επιχείρησής σας είναι σωστές και συνεπείς σε όλους τους καταλόγους επιχειρήσεων.
Παρακολούθηση και ανάλυση: Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google Analytics για να παρακολουθείτε την απόδοση του SEO σας και να εντοπίζετε περιοχές για βελτίωση.
Το SEO για e-commerce είναι μια συνεχής διαδικασία. Με τη σωστή στρατηγική και τις κατάλληλες ενέργειες, μπορείτε να βελτιώσετε την ορατότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στις μηχανές αναζήτησης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.